• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 0
5

از ۲۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان جهرم، فقط ۱۳ هزار هکتار دارای سند هستند

  • کد خبر : 5909
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۹
از ۲۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان جهرم، فقط ۱۳ هزار هکتار دارای سند هستند

از ۲۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان جهرم، فقط ۱۳ هزار هکتار دارای سند هستند   به گزارش اخبار جهرم، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس با مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گفتگو کردند و در خصوص برخی از معضلات و مشکلات در حوزه ثبت اسناد، بحث و تبادل نظر پرداختند. […]

از ۲۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان جهرم، فقط ۱۳ هزار هکتار دارای سند هستند

 

به گزارش اخبار جهرم، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس با مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گفتگو کردند و در خصوص برخی از معضلات و مشکلات در حوزه ثبت اسناد، بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

محمدحسن شعبانی، فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این دیدار تسریع در صدور سند و رفع دغدغه.ها و مشکلات مردم را از جمله اولویت‌ها در حوزه ثبت اسناد و املاک دانست و از تلاش‌ها و خدمات اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جهرم تقدیر و تشکر کرد.

 

وی، امانتداری و رفع موانع ثبتی مردم رسالت اصلی اداره ثبت اسناد و املاک عنوان کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵۷۰ سند دفترچه‌ای به سند تک برگ تبدیل شده است، بیان داشت: رییس و کارکنان ثبت اسناد و املاک، امین اموال و املاک مردم هستند و باید در حوزه کاری خود نهایت دقت و تلاش لازم را انجام دهند.

 

شعبانی در ادامه بر لزوم تسریع در صدور اسناد مالکیت اراضی در شهرستان تاکید کرد و تصریح داشت: از ۲۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان جهرم، ۱۳ هزار هکتار دارای سند هستند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان بر فرسودگی ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان اشاره کرد و گفت: بخشی از منابع ساخت ساختمان جدید توسط اداره کل ثبت استاد و املاک استان فارس تامین شود و بخش دیگر آن هم ما در شورای برنامه ریزی شهرستان مصوب خواهیم کرد تا این کار عملیاتی شود و همچنین از ظرفیت‌های نماینده مردم جهرم برای به سرانجام رسیدن و تسریع این اتفاق استفاده خواهیم کرد.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس در این دیدار از تعامل و همکاری فرماندار ویژه جهرم با اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قدردانی و تشکر کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.