• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
12

از ۷۰ خیر حوزه سلامت جهرم و خفر تجلیل شد

  • کد خبر : 4902
  • 24 آبان 1402 - 19:27
از ۷۰ خیر حوزه سلامت جهرم و خفر تجلیل شد

از ۷۰ خیر حوزه سلامت جهرم و خفر تجلیل شد به گزارش اخبار جهرم، همایش تجلیل از خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت هفته جهرم با حضور دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، دکتر غنیان معاون مجمع خیرین سلامت کشور، حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام‌ جمعه جهرم، حجت […]

از ۷۰ خیر حوزه سلامت جهرم و خفر تجلیل شد

به گزارش اخبار جهرم، همایش تجلیل از خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت هفته جهرم با حضور دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، دکتر غنیان معاون مجمع خیرین سلامت کشور، حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام‌ جمعه جهرم، حجت لاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه خفر، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم و تنی چند از مسئولان و خیران حوزه سلامت در سالن اجتماعات بیمارستان سیدالشهدا (ع) جهرم برگزار شد.

دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

یکی از بهترین جلساتی که بنده افتخار حضور در آن را دارم حضور در مراسم تجلیل از خیرین است. انسان‌های شریفی که از مال خود برای رسیدن به توشه آخرت گذشتند هرچند دل بریدن از مادیات از لطف و مرحمت خداوند است. باید بدانیم کسی که صدقه می‌دهد و کمک می.کند مالش کم نخواهد شد و بخشش همراه با افزایش رزق و روزی خواهد بود.

امروز جهرم به عنوان قطب پزشکی در منطقه جنوب کشور و مرکزی برای استان‌های مجاور است، در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، نگاه به جهرم بیش از یک شهرستان است. جهرم در حوزه‌های مختلف فقط در حال خدمت‌رسانی به شهروندان جهرمی نیست و به شهرستان‌های جنوب استان فارس نیز خدمت می‌دهد.

جهرم از لحاظ سرانه تخت بیمارستانی با دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال رقابت برای کسب رتبه اول کشور است. با این رویکردی که برای افزایش تخت با تکمیل بیمارستان‌های قلب، اعصاب و روان و … وجود دارد به زودی جهرم بالاترین سرانه کشور در مقدار تخت‌های بیمارستانی را خواهد داشت.

به زودی مرکز پیشرفته شتاب دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی در بیمارستان پیمانیه جهرم با همیاری یکی از خیرین با ۲۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد. با احداث این مرکز، این دستگاه پیشرفته با اعتبار بیش از یکصد میلیارد تومان در جهرم راه‌اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.