• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
10

استقبال مسئولان ارشد استان فارس از برگزاری هفته فرهنگ جهرم

  • کد خبر : 4837
  • 17 آبان 1402 - 17:22
استقبال مسئولان ارشد استان فارس از برگزاری هفته فرهنگ جهرم

استقبال مسئولان ارشد استان فارس از برگزاری هفته فرهنگ جهرم به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم و دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته فرهنگ جهرم به منظور تشریح برنامه های این هفته و دعوت از مسئولان ارشد استانی با […]

استقبال مسئولان ارشد استان فارس از برگزاری هفته فرهنگ جهرم

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم و دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته فرهنگ جهرم به منظور تشریح برنامه های این هفته و دعوت از مسئولان ارشد استانی با آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، دکتر ایمانیه استاندار فارس، معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری فارس و مدیران کل صداوسیمای و میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله دکتر دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، برگزاری و نامگذاری هفته فرهنگ جهرم را اقدامی بسیار ارزشمند عنوان کرد و چند پیشنهاد برای برگزاری باشکوه تر این هفته در سال های آینده بیان کرد.

همچنین دکتر ایمانیه استاندار فارس ضمن خداقوت به مسئولان شهرستان جهرم و حمایت از برنامه‌های هفته فرهنگ جهرم، گفت: راه اندازی هفته ای با عنوان فرهنگ جهرم کار بسیار ارزشمندی است و به شما احسنت می‌گویم و با تمام قوا جلو بروید و امیدوارم این کار باعث ایجاد یک الگو برای سایر شهرستان‌ ها شود.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم کلیپ های زیبا از توانمندهای جهرم در زمینه های مختلف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری آماده و در طول این هفته در صداوسیما منتشر شود‌.

دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته فرهنگ جهرم با بیان اینکه شهرستان جهرم ظرفیت های فراوانی دارد، اعلام کرد: صداوسیمای فارس آمادگی دارد مستندهایی را از جهرم در زمینه های تاریخی، فرهنگی و اقتصادی تولید کند تا از شبکه استانی و شبکه های سراسری پخش شود.

همچنین دکتر قزل سفلی معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری فارس و سید مؤید محسن نژاد مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برنامه‌های های هفته‌ فرهنگ جهرم حمایت و برای هرگونه همکاری در این خصوص اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.