• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 0
8

اعطای «بورس دانش» به بیش از هزار داوطلب کنکوری در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 6237
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
اعطای «بورس دانش» به بیش از هزار داوطلب کنکوری در سال ۱۴۰۳

اعطای «بورس دانش» به بیش از هزار داوطلب کنکوری در سال ۱۴۰۳   به گزارش اخبار جهرم، مسئول کارگروه بورس دانش در سازمان امور دانشجویان:   پیش‌بینی ‌شده است در سال ۱۴۰۳، یک هزار و ۱۱۹ ظرفیت بورس دانش در سراسر کشور داشته باشیم.   بر اساس شیوه‌نامه بورس دانش، پنج درصد برتر داوطلبان هر […]

اعطای «بورس دانش» به بیش از هزار داوطلب کنکوری در سال ۱۴۰۳

 

به گزارش اخبار جهرم، مسئول کارگروه بورس دانش در سازمان امور دانشجویان:

 

پیش‌بینی ‌شده است در سال ۱۴۰۳، یک هزار و ۱۱۹ ظرفیت بورس دانش در سراسر کشور داشته باشیم.

 

بر اساس شیوه‌نامه بورس دانش، پنج درصد برتر داوطلبان هر گروه آزمایشی می‌توانند در تعدادی از رشته‌های علوم پایه و رشته‌هایی که مورد نیاز کشور است به ادامه تحصیل بپردازند و بورسیه تحصیلی شوند.

 

بیش از ۳۰ دانشگاه و ۳۰ رشته در سال ۱۴۰۳ هدف گذاری شده‌ است که در میان آن‌ها رشته‌های علوم پایه و برخی رشته های پنج گانه علوم انسانی، تجربی، فنی، هنر و زبان‌های خارجی وجود دارد و داوطلبان برتر هر گروه آزمایشی می‌توانند با انتخاب آن رشته و دانشگاه بورس تحصیلی شوند و به ادامه تحصیل بپردازند.

 

در سال گذشته داوطلبان کنکور سراسری که در بورس دانش پذیرفته شدند، ماهیانه مبلغ پنج میلیون تومان دریافت کرده‌اند که در سال جاری این رقم افزایش یافته است، این مبلغ می‌تواند حمایت خوبی از دانشجویان کارشناسی باشد.

 

داوطلبان پس از پایان مقطع کارشناسی اگر کیفیت تحصیل خود را حفظ کرده باشند و جزء دانشجویان برتر دانشگاه خود باشند می‌توانند در ادامه تحصیل خود تا مقطع دکتری و هئیت علمی نیز از بورس دانش بهره‌مند شوند.

 

برای بهره‌مندی از بورس دانش پراکندگی خوبی در سراسر کشور در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند از آن بهره‌مند شوند بنابراین اگر داوطلبان کنکور سراسری قصد دارند بورس دانش شوند فقط کافیست از طریق دفترچه کنکور سراسری یکی از رشته‌های مورد حمایت بورس دانش را انتخاب نمایند و از مزایای آن بهره‌مند گردند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.