• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
3

۱۱۰ عنوان برنامه توسط سپاه جهرم در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد

  • کد خبر : 4374
  • 30 شهریور 1402 - 14:22
۱۱۰ عنوان برنامه توسط سپاه جهرم در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد

۱۱۰ عنوان برنامه توسط سپاه جهرم در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد فرمانده سپاه جهرم گفت: برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس با شعار محوری«جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» توسط پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت و قسمت‌های سپاه جهرم برگزار خواهد شد. به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ پاسدار ناصر طالبی فرمانده سپاه […]

۱۱۰ عنوان برنامه توسط سپاه جهرم در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد

فرمانده سپاه جهرم گفت: برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس با شعار محوری«جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» توسط پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت و قسمت‌های سپاه جهرم برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ پاسدار ناصر طالبی فرمانده سپاه این شهرستان در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

سرهنگ طالبی گفت: در این هفته ۱۱۰ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس با شعار محوری«جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت و قسمت‌های سپاه جهرم برگزار خواهد شد.
وی با اعلام روزشمار هفته دفاع مقدس افزود: از روز جمعه ۳۱ شهریورماه تا پنجشنبه ششم مهرماه برنامه هایی با ماهیت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … در سطح شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان و بانوان فعال دوران دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس همراه با آغاز سال تحصیلی و اهدا ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و ۲۵ مسابقه و رویداد ورزشی طی این هفته، از برنامه های مهم اجرایی در سطح شهرستان جهرم می باشد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: دیدار با امام جمعه، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح در سطح شهرستان جهرم، برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله، برگزاری ۱۹ نشست بصیرتی و جهاد تبیین، اجرای شب شعر و دیدار با خانواده های معظم شهدا از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) گفت:ویژه برنامه های فرهنگی و عزاداری شهادت امام عسکری (ع) نیز از جمله برنامه های فرهنگی این هفته می باشد.

وی در ادامه از اجرای تورهای امنیتی ایست و بازرسی و گشت های محله محور جهت تامین امنیت مردم شریف شهرستان، اجرای اردوهای جهادی به مناطق محروم به منظور خدمات رسانی به مردم، برگزاری جلسات خاطره گویی با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلیل از سربازان وظیفه در روز سرباز، تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی، اجرای پویش نذر خون، اجرای برنامه کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی، فضا سازی سطح شهر و بخشهای تابعه، برگزاری رزمایش بصیرتی سیاسی، تولید محتوا در فضای مجازی و … در این هفته خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.