• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
7

انتشار شماره اول نشریه علمی تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌‌ای ادبیات و هنر دانشگاه جهرم

  • کد خبر : 4411
  • 02 مهر 1402 - 18:49
انتشار شماره اول نشریه علمی تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌‌ای ادبیات و هنر دانشگاه جهرم

انتشار شماره اول نشریه علمی تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌‌ای ادبیات و هنر دانشگاه جهرم به گزارش اخبار جهرم، شماره نخست نشریه علمی-تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌‌ای ادبیات و هنر به صاحب امتیازی دانشگاه جهرم منتشر شد. شماره بهار و تابستان ۱۴۰۲ این نشریه شامل مقالاتی با عناوین: «تصنیف‌سازی در دورۀ قاجار»، «نمادشناسی برخی زیورآلات عهد ناصری»، […]

انتشار شماره اول نشریه علمی تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌‌ای ادبیات و هنر دانشگاه جهرم

به گزارش اخبار جهرم، شماره نخست نشریه علمی-تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌‌ای ادبیات و هنر به صاحب امتیازی دانشگاه جهرم منتشر شد.

شماره بهار و تابستان ۱۴۰۲ این نشریه شامل مقالاتی با عناوین: «تصنیف‌سازی در دورۀ قاجار»، «نمادشناسی برخی زیورآلات عهد ناصری»، «ویژگی‌های کلاسیسیسم در آثار نمایشی بهرام بیضایی»، «بررسی عناصر زیبایی‌شناسی و نسخه‌آرایی نسخ خطی بحر‌المعارف شیخ شهاب‌الدین دانیالی»، « بررسی کهن الگوی سفر قهرمان در شبکه نمایش خانگی بر اساس نظریه جوزف کمپبل» و «نگاهی به هنر تذهیب و صفحه‌آرایی در دو نسخۀ خطی رسایل خواجه احمد کاسانی» در سایت این نشریه با نشانی: https://jlitre.jahromu.ac.ir/ در دسترس علاقه‌مندان است.

مدیر مسئول این نشریه، دکتر زهرا حسینی و سردبیر آن، دکتر بهرام شعبانی هستند.

نشریۀ علمی تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌‌ای ادبیات و هنر از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ با شماره ۹۲۳۷۸ موفق به اخذ مجوز انتشار از شورای مطبوعات وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

این دوفصلنامه با هدف رشد و شکوفایی مطالعات و تحقیقات ادبی میان رشته‌ای و کمک به تعالی دانش ادبی و گسترش زبان فارسی در سطح جامعۀ ایرانی و سایر کشورهای فارسی زبان منتشر شده است.

هیأت تحریریه نشریه با رویکرد علمی–پژوهشی آمادگی ارزیابی و انتشار پژوهش‌‌های میان رشته‌ای ادبیات فارسی با هنرهای تجسمی (خوش‌نویسی، نقاشی، مجسمه‌سازی و…)، تصویری، نسخ خطی، صنایعی دستی، معماری، پژوهش هنر و همۀ حوزه‌های هنری مشابه و مرتبط اعلام و تلاش می‌کند در اسرع وقت با توجه به همکاری انجمن‌های علمی در پی کسب رتبۀ علمی–پژوهشی وزارت علوم و اعتبار بین‌المللی آن باشد.

پژوهشگران گرامی می‌توانند مقالات خود را حیطه‌های یادشده از طریق سایت نشریه ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیک الکترونیک: jlitre@jahromu.ac.ir ارتباط گیرند.

این مجله از اخلاق علمی و نشر بر اساس کمیتۀ بین‌المللی اخلاق در انتشارات (COPE) تبعیت می‌کند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.