• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 7
23
یادداشت روز

انتقادپذیری و سعه صدر مدیران از اسباب پیشرفت است

  • کد خبر : 3936
  • 23 خرداد 1402 - 20:15
انتقادپذیری و سعه صدر مدیران از اسباب پیشرفت است

انتقادپذیری و سعه صدر مدیران از اسباب پیشرفت است به گزارش اخبار جهرم، در روزگاری که بسط و گسترش فضای مجازی، این امکان را فراهم کرده تا تمام اشخاص و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، نقد و پیشنهاد خود را ارائه کنند، لازم است مسئولین و مدیران مختلف در تمام […]

انتقادپذیری و سعه صدر مدیران از اسباب پیشرفت است

به گزارش اخبار جهرم، در روزگاری که بسط و گسترش فضای مجازی، این امکان را فراهم کرده تا تمام اشخاص و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، نقد و پیشنهاد خود را ارائه کنند، لازم است مسئولین و مدیران مختلف در تمام سطوح، این امر را بعنوان یکی از لازمه های اجتماعی در جهت رشد، پیشرفت، توسعه و مطالبه گری بپذیرند و ضمن احترام به نقادین صادق، از نظرات آنها نیز استفاده کنند

نقش مشارکت، همگرایی و مطالبه‌گری شهروندان در توسعه و پیشرفت شهرستان انکارناپذیر است. هر کس در هر جایگاهی که در جهرم قرار دارد، نیت و هدفش پیشرفت و توسعه بیشتر جهرم است.

هم‌چنین اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند. مدیران در مقابل نقد رسانه سعه صدر خود را بالا ببرند. داشتن سعه صدر و بالا بردن آستانه تحمل، از الزامات مهم تحقق توسعه است، چرا که در نقد سازنده، تخریب و تضعیف مدیران جایگاهی نداشته و همگان به توسعه و پیشرفت شهرستان می‌اندیشند.

هر نقدی، تخریب دولت و مسئولین محترم‌ نیست. امروزه به مدد فضای مجازی، مردم در کوتاه‌ترین زمان به اطلاعات دسترسی یافته و از حق شهروندی خود برای پرسش استفاده می‌کنند. مسئولین محترم نیز براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهور موظف به پاسخ‌گویی شفاف، مستند و محترمانه به ولی‌نعمتان خویشند.

پرسش اساسی این است چرا گاهی در دیدگاه عده‌ای قلیل، مردم از نقد عملکردها دچار ناامیدی و یأس می‌شوند، ولی از ضعف عملکردها مأیوس نمی‌شوند؟!

امیدواریم این موضوع در شهرستان نهادینه شود که ایجاد فضای همدلی و همیاری در یک فضای نقد سالم و کاربردی از طرف رسانه‌ها و شهروندان و انتقادپذیری و سعه صدر مدیران از اسباب پیشرفت است.

#یاداشت_روز_اخبار_جهرم

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.