• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
10

انعقاد تفاهم نامه ۷۳ میلیارد تومانی با دو خیر سلامت برای توسعه زیرساخت‌های درمانی جهرم و خفر

  • کد خبر : 4892
  • 24 آبان 1402 - 19:13
انعقاد تفاهم نامه ۷۳ میلیارد تومانی با دو خیر سلامت برای توسعه زیرساخت‌های درمانی جهرم و خفر

انعقاد تفاهم نامه ۷۳ میلیارد تومانی با دو خیر سلامت برای توسعه زیرساخت‌های درمانی جهرم و خفر به گزارش اخبار جهرم، جلسه‌ای با حضور سه خیر ارزشمند سلامت، دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد. این جلسه در جهت اقدام […]

انعقاد تفاهم نامه ۷۳ میلیارد تومانی با دو خیر سلامت برای توسعه زیرساخت‌های درمانی جهرم و خفر

به گزارش اخبار جهرم، جلسه‌ای با حضور سه خیر ارزشمند سلامت، دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

این جلسه در جهت اقدام نیک و ارزشمند سه خیر گرانقدر «خانم فائزه صفوی»، «آقای مصطفی حاصلی خاورانی» و «مهندس یعقوب رضایی» برای خریداری تجهیزات پزشکی و توسعه زیر ساخت‌های درمانی شهرستان های جهرم و خفر برگزار شد.

گفتنی است توسعه زیرساخت بیمارستان خاتم الانبیاء خفر در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران از اولویت‌هایی است که در حال انجام است.

در راستای این امر مهم و خدمت به مردم عزیز، یکی از خیرین گرانقدر بنام آقای «مصطفی حاصلی خاورانی» در جهت تحقق این کار مهم، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه فاز اول بیمارستان خاتم الانبیاء، ارتقاء و تامین‌ تجهیزات درمانگاه شبانه‌روزی خاوران نظیر سونوگرافی، رادیولوژی، تجهیزات دندانپزشکی، آزمایشگاهی و احداث پد بالگرد هوایی اورژانس شهر خاوران اهدا کرده است.

همچنین در ادامه این مشارکت های نیک، خیر گرانقدر «خانم فائزه صفوی» مبلغ ۲۳ میلیارد تومان برای احداث مرکز شتاب دهنده خطی بیمارستان پیمانیه جهرم به دانشگاه اهداء کردند.

در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری جهت شروع به کار این پروژه های بزرگ تنظیم و به امضا این دو خیر بزرگوار رسید.

شایان ذکر است از خیرین گرانقدر دیگر که در جهت توسعه زیرساخت های درمانی با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان همکاری داشته‌اند، «مهندس یعقوب رضایی» است که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان توسط ایشان جهت بازسازی و نوسازی چند بخش در بیمارستان پیمانیه، ساخت بخش چشم در طبقه زیرزمین کلینیک هنری جهرم، ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء خفر و احداث نمازخانه این بیمارستان و پارکینگ برای شبکه بهداشت و درمان خفر به دانشگاه اهدا شده است که در این جلسه از اقدام نیک و خیرخواهانه ایشان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

در پایان لوح تقدیر و تفاهم نامه همکاری به خیرین گرانقدر آقای مصطفی حاصلی خاورانی و خانم فائزه صفوی تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.