• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1337اخبار امروز : 4
5

اهدای دستگاه کولپوسکوپی توسط خیر جهرمی به بیمارستان پیمانیه

  • کد خبر : 2515
  • 31 خرداد 1401 - 5:39
اهدای دستگاه کولپوسکوپی توسط خیر جهرمی به بیمارستان پیمانیه

با اقدام نیک خیر ارزشمند جهرمی، بیمارستان پیمانیه برای تشخیص بیماری‌های سرطانی یک گام جلوتر رفت 🔰به گزارش اخبار جهرم، دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم: یک دستگاه کولپوسکوپی توسط خیر گرانقدر، «بانو فاطمه حکیمی‌نژاد»، همسر مرحوم علی‌محمد دهدشتی، به ارزش ۷ میلیارد ریال به بیمارستان پیمانیه اهدا شد. مرحوم علی‌محمد دهدشتی (فرزند […]

با اقدام نیک خیر ارزشمند جهرمی، بیمارستان پیمانیه برای تشخیص بیماری‌های سرطانی یک گام جلوتر رفت

🔰به گزارش اخبار جهرم، دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

یک دستگاه کولپوسکوپی توسط خیر گرانقدر، «بانو فاطمه حکیمی‌نژاد»، همسر مرحوم علی‌محمد دهدشتی، به ارزش ۷ میلیارد ریال به بیمارستان پیمانیه اهدا شد.

مرحوم علی‌محمد دهدشتی (فرزند مرحومان بشیر و رقیه) از خیران و نیکوکاران بنام شهرستان و از اعضای مجمع خیرین سلامت دانشگاه، به شمار می‌آمدند و پیش از این نیز ساخت پایگاه اورژانس بخش سیمکان را در کارنامه نیکوکاری خود به یادگار دارند.

با وجود این دستگاه، بیماران نیازمند کولپوسکوپی می‌توانند با مراجعه به بیمارستان پیمانیه امور تشخیصی و درمانی خود را انجام دهند.

کولپوسکوپی یک روش تشخیص بیماری برای شناسایی سرطان دهانه رحم است. در این روش، پزشک با استفاده از دستگاه کولپوسکوپ (که مجهز به یک میکروسکوپ پیشرفته است)، می‌تواند با دقتی بالای ۹۹ درصد، سلول‌های بدخیم و سرطانی را تشخیص دهد و از رشد و زیاد شدن آنها جلوگیری کند. حال آنکه درصد عملکرد صحیح روش‌هایی مثل پاپ‌اسمیر تنها ۶۰ درصد است.

🔸گفتنی است، مرکز تشخیص و غربالگری سرطان با ۷۰۰ متر زیربنا در بیمارستان پیمانیه واقع شده است. در این مرکز، با وجود پزشکان متخصص و کادر مجرب، خدماتی همچون تشخیص بیماری از مرحله صفر تا مراحل پیشرفته، اعمال جراحی، شیمی درمانی و … به مراجعین ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.