• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
15
اختصاصی اخبار جهرم

با داوطلبان شاخص احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جهرم و خفر آشنا شوید

  • کد خبر : 4281
  • 20 شهریور 1402 - 18:00
با داوطلبان شاخص احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جهرم و خفر آشنا شوید

با داوطلبان شاخص احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جهرم و خفر آشنا شوید به گزارش اخبار جهرم، پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حالی به پایان رسید که ۹۴ نفر در سامانه وزارت کشور برای حوزه انتخابیه جهرم و خفر پیش ثبت نام کردند. براساس شنیده‌های اخبار جهرم و رصد […]

با داوطلبان شاخص احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جهرم و خفر آشنا شوید

به گزارش اخبار جهرم، پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حالی به پایان رسید که ۹۴ نفر در سامانه وزارت کشور برای حوزه انتخابیه جهرم و خفر پیش ثبت نام کردند.

براساس شنیده‌های اخبار جهرم و رصد فضای مجازی، در صورت ثبت نام نهایی، چهره‌های زیر نسبت به سایر کاندیداها شاخص‌تر هستند. هرچند ممکن است تعدادی از این داوطلبان ثبت‌نام نهایی را انجام ندهند.

۱⃣محمدرضا رضایی کوچی: نماینده فعلی شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی برای بار پنجم در انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده تا در صورت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با پنج دوره نمایندگی مجلس یک رکورد جاودانه در صحنه سیاسی این دو شهرستان از خود به جای بگذارد. رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که سابقه شهرداری جهرم نیز در اوایل دهه هشتاد را دارد.

۲⃣سید جمال‌الدین ارجمند: نماینده شهرستان جهرم در مجلس هفتم نیز برای بار پنجم کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است. ارجمند که دارای مدرک دکترای معماری است هم‌اکنون در سازمان برنامه و بودجه در حال خدمت است و سابقه مدیرکل پارلمانی وزارت ارتباطات نیز دارد.

۳⃣علیرضا خرمی عابدآبادی: شاید اسم خرمی کمتر در صحنه سیاسی جهرم شنیده شده ولی با رصد فضای سیاسی و مجازی شهرستان خفر، کاندیدای خفری این دوره از انتخابات برای شگفتی سازی آمده است. خرمی مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکتراست. هم‌چنین یک شرکت خصوصی در حوزه بهینه‌سازی سیستم‌ها دارد.

۴⃣ محمد قناعتیان: رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور جهرم که همین چندماه قبل صندلی ریاست را تحویل داد دیگر کاندیدای شاخص انتخابات مجلس شورای اسلامی است. قناعتیان دارای مدرک دکترای فیزیک است و در بیانیه‌ای که در هنگام پیش ثبت‌نام برای جامعه دانشگاهی جهرم ارسال کرده بود شعار انتخاباتی خود را حرکت به سوی مدیریت علمی و دانشگاهی عنوان کرده است.

۵⃣محمدفرید کامران: یکی از مدیران انجمن جهرمی‌های مقیم تهران (لگاره) دیگر کاندیدای شاخص این انتخابات است. کامران دارای مدرک کارشناسی ارشد و از مدیران راه‌آهن می‌باشد. وی سابقه حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی نیز دارد.

۶⃣عبدالله نورزاد: رئیس اسبق آموزش و پرورش جهرم نیز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده است. نورزاد که دوران پرحاشیه‌ای در آموزش و پرورش جهرم داشت به نظر می‌رسد کاندیدای یک جریان سیاسی خاص باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد است.

۷⃣ابوالفضل صادقی قلعه: داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شورای شهر جهرم، شانس مجدد خود را برای انتخابات مجلس خواهد آزمود. وی فرهنگی و دارای مدرک کارشناسی ارشد است و در انتخابات گذشته مجلس در جایگاه چهارم قرار گرفت.

۸⃣اصغر قائدنیای جهرمی: عضو اسبق شورای شهر جهرم یکی از دیگر از داوطلبان انتخابات مجلس است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و فرهنگی است و سابقه داوطلبی انتخابات مجلس در ادوار گذشته را در پرونده سیاسی خود دارد.

۹⃣عبدالله اسماعیلی: عضو سابق دو دوره شورای شهر جهرم این باز پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس را انجام داده است. اسماعیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران و ناظر پروژه‌های ساختمانی است.

#اختصاصی_اخبار_جهرم

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.