• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 1303اخبار امروز : 2
3

برخورداری ۱۶ روستای شهرستان جهرم از تسهیلات اشتغال زایی بنیاد «برکت»

  • کد خبر : 1973
  • 27 فروردین 1401 - 5:17
برخورداری ۱۶ روستای شهرستان جهرم از تسهیلات اشتغال زایی بنیاد «برکت»

به گزارش اخبار جهرم، مهدی شفیعیان فرماندار ویژه جهرم: 🔸مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌های پیاپی موضوع اقتصادی را به عنوان شعار سال مطرح کرده و به نحوی نقشه راه و مسیر تعالی کشور را در طی این سال ها ترسیم کرده‌اند. 🔹بنابراین، نهادها و مسئولان مختلف نیز باید به تبعیت از فرامین رهبری […]

به گزارش اخبار جهرم، مهدی شفیعیان فرماندار ویژه جهرم:

🔸مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌های پیاپی موضوع اقتصادی را به عنوان شعار سال مطرح کرده و به نحوی نقشه راه و مسیر تعالی کشور را در طی این سال ها ترسیم کرده‌اند.

🔹بنابراین، نهادها و مسئولان مختلف نیز باید به تبعیت از فرامین رهبری انقلاب، در این مسیر و همچنین در راستای رفع موانع تولید گام بردارند.

🔸در سال گذشته به طور مستمر جلسات رفع موانع تولید و اشتغال در شهرستان جهرم برگزار شده است، ما اعتقاد داریم لزوماً نباید نگاه‌ها بر ایجاد اشتغال جدید متمرکز شود بلکه باید برای حفظ اشتغال موجود تلاش شود.

🔹تلاش ما بهره‌مندی از ظرفیت مجموعه‌هایی همچون «بنیاد برکت» به منظور توسعه اشتغال روستایی و اشتغال زنان بوده است که در این زمینه، ۱۶ روستای شهرستان جهرم از تسهیلات کم‌بهره اشتغال‌زایی بهره‌مند شده و در تلاش هستیم این روند در دیگر روستاهای شهرستان نیز محقق شود.

🔸بر اساس بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، حمایت از تولید و اشتغال مورد تاکید قرار گرفته است و بر همین اساس، ادارات و ارگان‌ها مکلف به حمایت از تولید و اشتغال در حوزه‌های مختلف شده‌اند.

🔹ایجاد بهره‌وری در حوزه‌های مختلف، به ویژه حوزه کشاورزی با اقداماتی همچون اصلاح الگوی کشت، آبیاری نوین و… ، به منظور رونق تولید و اشتغال، ضروریست و شرایط برای تحقق آن از سوی دولت هموار می‌باشد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.