• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 1301اخبار امروز : 0
5

بررسی طرح برق‌رسانی به شرکت فولاد بافت جهرم

  • کد خبر : 1982
  • 28 فروردین 1401 - 6:02
بررسی طرح برق‌رسانی به شرکت فولاد بافت جهرم

به گزارش اخبار جهرم، در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، مدیر دفتر برنامه‌ریزی فنی و برآورد بار برق فارس، دکتر رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و مهندس شفیعیان فرماندار شهرستان جهرم، طرح برق رسانی به شرکت فولاد بافت جهرم مورد بررسی قرار […]

به گزارش اخبار جهرم، در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، مدیر دفتر برنامه‌ریزی فنی و برآورد بار برق فارس، دکتر رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و مهندس شفیعیان فرماندار شهرستان جهرم، طرح برق رسانی به شرکت فولاد بافت جهرم مورد بررسی قرار گرفت.

🔰محمد حبیب آگهی سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه‌ای فارس:

🔸برنامه‌ریزی برای تغییر طرح پیشنهادی نیرورسانی به شرکت فولاد بافت جهرم، در دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه‌ای استان فارس انجام شده و در حال اخذ مصوبه شرکت توانیر می باشد.

🔹در راستای برق رسانی به این شرکت تولیدی با دیماند اولیه ۵۶ مگاوات و دیماند نهایی ۲۵۰ مگاوات، با هدف کاهش هزینه‌های نیرورسانی، از ظرفیت خط ۴۰۰ کیلوولتی که از فاصله ۵ کیلومتری این شرکت می‌گذرد استفاده خواهد شد.

🔸پیشتر بنا بود برق‌رسانی با احداث ۳۰ کیلومتر خط دو مداره ۴۰۰ کیلوولت از نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم و احداث پست ۴۰۰ کیلوولت انجام شود که با تغییر طرح برق‌رسانی‌، این طرح با استفاده از ظرفیت خط ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم به منطقه انرژی بر لامرد محقق خواهد گردید.

🔹در صورت عدم بروز اشکالات فنی در شبکه، با اعمال طرح پیشنهادی و پس از اخذ مجوز از شرکت توانیر، این طرح به متقاضی، جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.