• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
8

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم/ ساختمان جدید فرمانداری ویژه شهرستان کلنگ زنی می‌شود

  • کد خبر : 4786
  • 12 آبان 1402 - 19:00
برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم/ ساختمان جدید فرمانداری ویژه شهرستان کلنگ زنی می‌شود

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم/ ساختمان جدید فرمانداری ویژه شهرستان کلنگ زنی می‌شود به گزارش اخبار جهرم، محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم از سال گذشته ۲۰ آبان‌ماه روز جهرم و ۲۰ تا ۲۷ آبان‌ماه هفته فرهنگ جهرم نامگذاری و راه اندازی شد، امسال در دومین سال برگزاری این […]

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه در هفته فرهنگ جهرم/ ساختمان جدید فرمانداری ویژه شهرستان کلنگ زنی می‌شود

به گزارش اخبار جهرم، محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم

از سال گذشته ۲۰ آبان‌ماه روز جهرم و ۲۰ تا ۲۷ آبان‌ماه هفته فرهنگ جهرم نامگذاری و راه اندازی شد، امسال در دومین سال برگزاری این هفته، بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه پرشور و متنوع برای همه سنین و اقشار برنامه ریزی و تدارک شده است.

امسال برنامه افتتاحیه دومین هفته بزرگداشت فرهنگ جهرم در خانه تاریخی حضرت آیت الله آیت اللهی در شهر شیراز با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.

شور و نشاط در سطح شهرستان و تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات از اهداف برنامه‌های امسال هفته فرهنگ جهرم است.

درخواست داریم که اصحاب رسانه و خبرنگاران در باشکوه تر برگزار شدن این هفته تلاش و کمک کنند، باید بتوانیم شهرستان جهرم را در سطح ملی و فرا ملی را به نحو مطلوب و بیش از پیش معرفی کنیم و  تاریخ شفاهی جهرم برای آیندگان مستندسازی شود.

شهرستان جهرم ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های بسیار بی‌نظیر و فراوانی دارد و هفته فرهنگ جهرم ظرفیت بسیار خوبی برای احیا و برندسازی آنان است.

تجلیل از مدال آوران، خیران حوزه سلامت و مفاخر شهر، جشنواره خرما و مرکبات، نشست با همسایگان و شهرهای همجوار در راستای صفا، صمیمیت و وحدت، زنگ مشاهیر در مدارس، تاریخ معماری جهرم، مسابقه عکاسی و نقاشی برای خردسالان و نوجوانان با موضوع جهرم، زنگ انشا در مدارس با موضوع من جهرمم را دوست دارم، جهرم در متون تاریخی، جشنواره غذاهای سنتی و اصیل جهرمی، نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی جهرم، تور جهرم گردی، شبی با شهدا و … از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

همچنین ساختمان جدید فرمانداری ویژه جهرم و موزه در طول این هفته با حضور استاندار و مقامات ملی کلنگ زنی خواهد شد و مرکز جهرم شناسی در خانه تاریخی ایزدپناه افتتاح می‌شود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.