• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
15
حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدبر:

به عنوان یک شهروند، نمره قبولی به مجموعه شورای اسلامی و شهرداری جهرم می دهم.

  • کد خبر : 3756
  • 07 فروردین 1402 - 18:31
به عنوان یک شهروند، نمره قبولی به مجموعه شورای اسلامی و شهرداری جهرم می دهم.

همکاری و تعامل صمیمانه بین مجموعه شورای اسلامی و شهرداری جهرم مشهود است، می‌بایست در سال جدید نقاط قوت‌ها را تقویت و نقاط ضعف را شناسایی و برطرف بسازید و در انجام کارها، مهم ها را شناسایی و اولویت بندی کنید.

امام جمعه جهرم: به عنوان یک شهروند، نمره قبولی به مجموعه شورای اسلامی و شهرداری جهرم می دهم.

به گزارش اخبار جهرم، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و آغاز ماه مبارک رمضان، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم با حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام جمعه جهرم:

همکاری و تعامل صمیمانه بین مجموعه شورای اسلامی و شهرداری جهرم مشهود است، می‌بایست در سال جدید نقاط قوت‌ها را تقویت و نقاط ضعف را شناسایی و برطرف بسازید و در انجام کارها، مهم ها را شناسایی و اولویت بندی کنید.

امیدوارم در سال جدید هرچه سریع‌تر شهردار جهرم انتخاب و معرفی گردد.

از عملکرد شورا و شهرداری رضایت دارم. در طی آغاز به کار شورای ششم شاهد کارهای خوبی در سطح شهر هستیم و به عنوان یک شهروند نمره قبولی به مجموعه شورای اسلامی و شهرداری می دهم.

در مساله ترافیک شهر باید بیشتر کار شود و فرمودند بنده نمی گویم هیچ کاری انجام نشده است بلکه باید تلاش ها بیشتر شود.

بازگشایی و اصلاح انتهای خیابان قدس و ورودی خیابان فرصت شمالی از جمله گره های چند دهه شهر بود که خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های شورای اسلامی و شهرداری این مشکل مرتفع گردید.

مهندس اوسط رئیس شورای اسلامی شهر جهرم:

در ابتدا به مجموعه محترم شهرداری جهرم به جهت تحقق بودجه مصوب و فعالیت های شبانه روزی سازمان ها و بخش های مختلف و در راس آن سرپرست محترم جناب آقای مهندس بهمنی خدا قوت عرض نموده و  به جهت هماهنگی و تعامل با مجموعه شورای اسلامی شهر تشکر و قدردانی به عمل می آورم.

در سال جدید پیگیر راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک هستیم تا جهرم را به سمت یک شهر هوشمند سوق دهیم.

در پی برنامه ریزی برای ترسیم چشم انداز پنج ساله با همکاری دیگر ادارات و ارگانها برای شهر جهرم هستیم.

بسیاری از کارهای اجرایی سطح شهر با تعامل و همکاری دیگر ادارات و ارگان ها به سرانجام می رسد که در سال جدید در پی تقویت این مهم هستیم. امیدواریم تمام مجموعه مدیریتی شهرستان پای کار بیایند و می طلبد فرمانداری محترم در این مسیر گام بردارد و این هماهنگی ها را ایجاد نماید.

در رابطه با انتخاب شهردار، اولین جلسه رسمی شورا در سال جدید گزینه های تصدی پست شهرداری بررسی و به مراجع ذی صلاح معرفی خواهد شد.

در حوزه ترافیک، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و نماینده شورا در سازمان حمل و نقل به صورت تخصصی وارد این حوزه شده و به کمک مهندسین متخصص مجموعه شهرداری  نقشه ترافیکی شهر را در کنار نقشه جامع شهری ترسیم کرده اند.

در سال جدید اقدامات خوبی جهت رفع گره های ترافیکی جهرم برنامه ریزی شده است که در حال اجرا می باشد که از مهم ترین آن می توان به  هوشمند سازی چهارراه ها، راه اندازی اتاق کنترل ترافیک و خودرو متحرک ثبت تخلفات اشاره کرد.

مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم:

سال پرفراز و نشیبی برای مجموعه شهرداری و شورا پشت سر گذاشتیم و با پشتوانه شورا و تلاش شهرداری بودجه ای که توسط شورا پیش بینی شده بود محقق گشت.

در سال جدید برنامه ریزی های خوبی در حوزه خدماتی، عمرانی و فضای سبز انجام شده است.

از بهمن و اسفند سال گذشته کارهای پیمانکاران انجام شده است و کمیسیون عالی معاملات تشکیل گردید و اکنون تمام پیمانکاران آماده خدمت هستند.

همدلی بین مجموعه شورا و شهرداری نقطه عطفی است که باعث تسریع در ارائه هر چه بهتر خدمات به همشهریان شده است. دست همه همکارانم در شورای شهر و شهرداری می فشارم و تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.