• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
18
عبدالصمد یاسمی‌پور رئیس آموزش آموزش پرورش جهرم:

به مدارس توصیه کرده‌ایم که از تغییر رنگ لباس فرم خودداری کنند تا لباس‌های سال گذشته قابل استفاده باشد

  • کد خبر : 4106
  • 04 مرداد 1402 - 17:59
به مدارس توصیه کرده‌ایم که از تغییر رنگ لباس فرم خودداری کنند تا لباس‌های سال گذشته قابل استفاده باشد

به مدارس توصیه کرده‌ایم که از تغییر رنگ لباس فرم خودداری کنند تا لباس‌های سال گذشته قابل استفاده باشد به گزارش اخبار جهرم، عبدالصمد یاسمی‌پور رئیس آموزش آموزش پرورش جهرم: کارگروه پوشاک مدارس با حضور تولیدی‌های مجاز پوشاک مدارس تشکیل شد. ساماندهی پوشاک مدارس در جهرم اهمیت دارد. بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه […]

به مدارس توصیه کرده‌ایم که از تغییر رنگ لباس فرم خودداری کنند تا لباس‌های سال گذشته قابل استفاده باشد

به گزارش اخبار جهرم، عبدالصمد یاسمی‌پور رئیس آموزش آموزش پرورش جهرم:

کارگروه پوشاک مدارس با حضور تولیدی‌های مجاز پوشاک مدارس تشکیل شد.

ساماندهی پوشاک مدارس در جهرم اهمیت دارد. بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه جهرم و همچنین تاثیر رنگ ها بر روحیه دانش آموزان لازم است که لباس دانش آموزان بسته به سن و جنس با دقت مناسبی تهیه شود.

برخی از مدارس با نظر شورای مدرسه اقدام به مشخص کردن لباس فرم و یک دست برای مدرسه کرده‌اند که لازم است بر اساس دستورالعمل حجاب و عفاف دانش آموزی اقدام شود.

همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، به مدارس توصیه کرده‌ایم که از تغییر رنگ لباس فرم خودداری کنند تا لباس‌های سال گذشته قابل استفاده باشد اما با توجه به اینکه دانش آموزان در سن رشد هستند اغلب نیاز است که لباس جدید تهیه شود.

طی تفاهمی که با اتحادیه پوشاک جهرم داشته‌ایم، تلاش کرده‌ایم که قیمت لباس فرمی که برای مدارس تهیه می‌شود از قیمت یک دست لباس و شلوار موجود در بازار کمتر باشد و علاوه بر آن از جنس پارچه ای استفاده شود که یک سال تحصیلی قابل استفاده باشد.

تولیدی‌های مجاز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه اقدام به دوخت لباس فرم کرده اند که کمترین قیمت تمام شده ۴۴۰ هزار تومان می باشد و بیشترین قیمت ۵۶۰ هزار تومان می‌باشد.

بر اساس بخش نامه ابلاغی به تولیدی‌ها، چنانچه اولیا و مدارس بخواهند از نوع پارچه و طرح دیگری استفاده کنند می توانند بر اساس مفاد مندرج در آن عمل نمایند.

لباس فرم مدارس باید تا نیمه شهریورماه آماده شود و به دست دانش آموزان برسد. همچنین در فرصت باقی مانده تا مهرماه، تولیدی‌های پوشاک موظف هستند که نواقص احتمالی لباس‌ها رفع کنند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.