• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
3

بیش از ۳۰۰ نفر تحت پوشش انجمن بیماران دیابتی جهرم هستند

  • کد خبر : 4974
  • 11 آذر 1402 - 18:55
بیش از ۳۰۰ نفر تحت پوشش انجمن بیماران دیابتی جهرم هستند

بیش از ۳۰۰ نفر تحت پوشش انجمن بیماران دیابتی جهرم هستند به گزارش اخبار جهرم، مهدی شیرزاد مدیرعامل انجمن بیماران دیابتی شهرستان جهرم: موسسه مردم نهاد «حمایت از بیماران دیابتی شهرستان جهرم» در سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده است. تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر تحت پوشش این انجمن هستند و قریب […]

بیش از ۳۰۰ نفر تحت پوشش انجمن بیماران دیابتی جهرم هستند

به گزارش اخبار جهرم، مهدی شیرزاد مدیرعامل انجمن بیماران دیابتی شهرستان جهرم:

موسسه مردم نهاد «حمایت از بیماران دیابتی شهرستان جهرم» در سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده است.

تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر تحت پوشش این انجمن هستند و قریب به ۱۰۰ نفر دیگر در حال تشکیل پرونده بوده و پس از انجام تحقیقات و بررسی مدارک پزشکی به این انجمن اضافه خواهند شد.

خدماتی که به بیماران تحت پوشش این انجمن ارائه میشود شامل هزینه داروهای آنان، پوشاک، خواروبار، سونوگرافی، آزمایشات، ویزیت پزشکان متخصص، فیزوتراپی و تهیه عینک طبی و دستگاه تست قند خون و دستگاه فشار سنج و … می باشد.

دیابت بیماری است که اگر به درستی با مصرف مداوم داروهای مورد نیاز کنترل نشود تمام سیستم های اصلی بدن از جمله قلب، کلیه، کبد، چشم و غیره را تخریب می کند و از آن به عنوان مرگ خاموش یاد می شود که هزینه درمان و داروهای بیماران دیابت بسیار سنگین و زیاد است و نیازمند حضور بیشتر خیران هستیم.

تنها در ۸ ماهه گذشته، بیش از ۶۰ میلیارد ریال به بیماران نیازمند دیابتی و افراد نیازمند معرفی شده از طرف اُرگان‌های دیگر خدمات ارائه و کمک شده است.

توسط انجمن حمایت از بیماران دیابت جهرم، ماهانه بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می شود.

دستگاه وکیوم تراپی زخم یا درمان زخم برای بیماران دیابت که قطع عضو می شوند بسیار مهم و ضروری است که مبلغ آن ۴۰ میلیون تومان است و اگر خیری کمک کند آن را در بیمارستان سیدالشهدا راه اندازی می کنیم.

شهروندان‌ می توانند بسته معیشتی، جهیزیه، بخاری، ویلچر، پوشاک نو و بدون استفاده خود را برای اهدا به نیازمندان به این موسسه به آدرس کوچه ۹ خیابان جمهوری اسلامی تحویل دهند یا به شماره ۰۹۱۷۳۹۱۱۷۳۲ – ۰۷۱۵۴۲۲۱۳۶۰ تماس بگیرند.

همچنین خیران و شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری برای کمک به نیازمندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۷۴۷۰۹۹۰۶۵ بانک تجارت و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۸۸۰۰۱۴۵۷۰۲ به نام «خیریه حمایت از بیماران دیابت» واریز بفرمایند.

از تمام خیران، پزشکان، فروشگاه و … که با این موسسه همکاری می کند، کمال تقدیر و تشکر داریم و همواره نیازمند کمک و یاری آنان برای ارائه خدمات بهتر به بیماران نیازمند هستیم.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.