• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
11

بیمه روستایی برای رفاه و بازنشستگی عشایر، کشاورزان و روستاییان

  • کد خبر : 4734
  • 08 آبان 1402 - 8:16
بیمه روستایی برای رفاه و بازنشستگی عشایر، کشاورزان و روستاییان

بیمه روستایی برای رفاه و بازنشستگی عشایر، کشاورزان و روستاییان به گزارش اخبار جهرم، حسین معزی مسئول کارگزاری معین بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان جهرم: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، یک صندوق اجتماعی است که به منظور خدمات درمانی و بازنشستگی به جامعه هدف خود یعنی کشاورزان، روستاییان و عشایر درسال ۱۳۸۴ […]

بیمه روستایی برای رفاه و بازنشستگی عشایر، کشاورزان و روستاییان

به گزارش اخبار جهرم، حسین معزی مسئول کارگزاری معین بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان جهرم:

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، یک صندوق اجتماعی است که به منظور خدمات درمانی و بازنشستگی به جامعه هدف خود یعنی کشاورزان، روستاییان و عشایر درسال ۱۳۸۴ ایجاد شد.

پرداخت دو برابر سهم بیمه شده توسط دولت، امکان نقل و انتقال سوابق بیمه شده، دریافت مستمری پیری پس از ۱۵ سال پرداخت حق بیمه و داشتن ۶۵ سال سن از ویژگی های این بیمه دولتی است.

روستاییان و عشایر، کشاورزان غیر ساکن در روستا، اصناف و بازاریان؛ رانندگان حمل بار و مسافر، شاغلان فصلی و ساکنان شهری زیر بیست هزار نفر، کارکنان مراکز و شرکت های وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی می توانند از خدمات این بیمه بهره مند شوند.

مزایای این صندوق شامل؛ مستمری از کارافتادگی در اثر حادشه ناشی از کار، مستمری از کار افتادگی کلی غیر ناشی از کار، مستمری بازماندگان تحت تکلف بیمه شده متوفی، مستمری پیری( بازنشستگی)، پرداخت کمک هزینه کفن و دفن و … می باشد.

خانواده هایی که تحت پوشش بیمه اجباری دیگر صندوق ها نیستند، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۷۷۹۱۱۹۵۲ یا ۰۹۱۷۸۹۰۰۵۹۰ تماس بگیرند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.