• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 1337اخبار امروز : 4
4

تامين مالى ٢ هزار ميليارد ريالى در محور جهرم – لار – بندرعباس

  • کد خبر : 1930
  • 22 فروردین 1401 - 5:06
تامين مالى ٢ هزار ميليارد ريالى در محور جهرم – لار – بندرعباس

به گزارش اخبار جهرم، شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان:  با تلاش‌ها و پيگيرى‌هاى وافرى كه برای توجیه فنی و اقتصادی و اهميت محور جهرم – لار – بندر عباس صورت گرفت، موافقت‌هاى لازم جهت ورود بانك ملى براى تامين مالى ٢ هزار ميليارد ريالى در محور جهرم- لار – بندرعباس از اين طريق انجام […]

به گزارش اخبار جهرم، شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان:
 با تلاش‌ها و پيگيرى‌هاى وافرى كه برای توجیه فنی و اقتصادی و اهميت محور جهرم – لار – بندر عباس صورت گرفت، موافقت‌هاى لازم جهت ورود بانك ملى براى تامين مالى ٢ هزار ميليارد ريالى در محور جهرم- لار – بندرعباس از اين طريق انجام شد.
 پس از نهايى شدن و پيمان‌سپارى كليه قطعات لار – جهرم و تلاش براى تكميل و پيمان‌سپارى قطعات در محور لار – بندرعباس، موضوع تامين اعتبار اين محور يكى از دغدغه‌ها بود كه الحمدلله با واريز مرحله اول از كل مبلغ ٢ هزار ميليارد ريالى از سوى بانك ملى براى تامين مالى اين پروژه، اميدواريم تحولات مهمى در اين پروژه صورت گيرد.
٢٠٤ کیلومتر از طرح احداث باند دوم محور جهرم- لار– بندرعباس، در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد كه تاكنون احداث باند دوم در طول ٣٢ کیلومتر از این طرح به اتمام رسيده است.
هم اكنون با رویکرد حذف نقاط پرحادثه، اجرای باند دوم و ارتقای این محور از حالت دو خطه به چهار خطه در مقاطع پرتصادف و یا دارای تصادف این حوزه، مجموعاً به طول ١٢٢ کیلومتر عمليات اجرايى آن به پيمان رفته و در دست اجرا می‌باشد.
در پايان از همراهى ارزشمند دکتر رضايى رييس كميسون عمـران و نماينده محترم مردم شهرستان هاى جهرم و خفر در مجلس شوراى اسلامى، حسين زاده نماينده مردم شريف شهرستان‌هاى لارستـان، خنج، گراش، اوز و جويم در مجلس شوراى اسلامى و حمايت‌هاى صورت گرفته از سوی مقامات ذی‌ربط در جهت تحقق خواسته‌ى ديرينه‌ى مردم در تكميل بزرگراره جهرم – لار – بندرعباس تشكر و قدردانى می‌نمایم.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.