• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
6

تایید صلاحیت ۳۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان جهرم

  • کد خبر : 4884
  • 24 آبان 1402 - 19:04
تایید صلاحیت ۳۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان جهرم

تایید صلاحیت ۳۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان جهرم به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان جهرم: در شهرستان جهرم در مجموع ۶۲ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام قطعی کردند. شهرستان جهرم و خفر دارای یک کرسی […]

تایید صلاحیت ۳۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان جهرم

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان جهرم:

در شهرستان جهرم در مجموع ۶۲ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام قطعی کردند.

شهرستان جهرم و خفر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که با آرای مستقیم مردم در این دو حوزه انتخابیه انتخاب می‌شوند.

تایید صلاحیت ۴۸ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس در شهرستان تایید شده است و در مرحله نخست بررسی تایید صلاحیت داوطلبان از سوی هیات‌های اجرایی شهرستان جهرم، ۳۰ نفر (۲۶ مرد و ۴ زن) از داوطلبان تایید و ۱۷ داوطلب (۱۳ مرد و ۴ زن) عدم تایید و ۱۵ داوطلب (۱۲ مرد و ۳ زن) عدم احراز صلاحیت شدند.

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کاندیداها از روز جمعه ۱۹ آبان ماه آغاز و تا پایان روز گذشته نیز ادامه داشت.

داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه، مورد تأیید قرار نگرفته و یا احراز نشده، می‌توانند به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۱ آبان لغایت ۲۴ آبان تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir دسترسی به میز خدمت شورای نگهبان، اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت نمایند و از مراجعه حضوری به دفاتر هیات اجرایی و نظارت خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.