• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1337اخبار امروز : 4
9
دکتر سامانی سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم‌:

تحقق بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری جهرم و رشد ۱۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 3724
  • 01 فروردین 1402 - 7:24
تحقق بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری جهرم و رشد ۱۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰

تحقق بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری جهرم و رشد ۱۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ به گزارش اخبار جهرم، دکتر سامانی سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم‌: تحقق بودجه مصوب شهرداری جهرم و رشد ۱۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ نشان از تحلیل و بررسی منطقی شورای اسلامی شهر در پیش بینی‌ها و مدیریت توانمند و هوشمندانه […]

تحقق بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری جهرم و رشد ۱۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰

به گزارش اخبار جهرم، دکتر سامانی سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم‌:

تحقق بودجه مصوب شهرداری جهرم و رشد ۱۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ نشان از تحلیل و بررسی منطقی شورای اسلامی شهر در پیش بینی‌ها و مدیریت توانمند و هوشمندانه مجموعه شهرداری دارد.
در سایه تلاش‌ها، مدیریت هدفمند و مؤثر بخش‌ها و سازمان های مختلف شهرداری جهرم  و راس آن مجموعه سرپرست محترم جناب آقای مهندس بهمنی و پیش‌بینی‌های علمی و تخصصی شورای اسلامی شهر که حاصل برگزاری چندین جلسه تخصصی بود، امروز شاهد تحقق بودجه مصوب در پایان سال از سوی شهرداری جهرم و رشد ۱۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ هستیم و این نشان می‌دهد مدیریت شهری در ماه های اخیر، با تلاش و حساسیت ویژه ای در امر تحقق درآمدها و ردیف‌های بودجه‌ای امسال بسیار موفق بوده است.

شهرداری جهرم بودجه مصوب شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۱ که مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان بوده است را  به صورت کامل محقق و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان را نیز بیشتر از بودجه مصوب  محقق نموده که با این تفسیر شهرداری جهرم سال ۱۴۰۱ را با  ۱۸۲ میلیارد تومان وصولی به اتمام رسانده است.

میزان تحقق بودجه در شش ماهه اول سال مبلغ ۵۶ میلیارد تومان معادل ۳۰ درصد و در شش ماهه دوم مبلغ ۱۲۶ میلیارد تومان معادل ۷۰ درصد بوده  است.

تحرک و پویایی مدیریتی، پیش بینی و کارشناسی‌های دقیق شورایی در فصل بودجه بندی، تعاملات مثبت بین بخش ها، مشارکت و همراهی مؤثر شهروندان و مسئوليت پذیری بدنه مدیریتی شهرداری در تحقق بودجه مصوب، از مهم‌ترین شاخص‌های موثر در این موفقیت به شمار می‌رود.

مدیریت و توزیع عادلانه، هوشمندانه و هدفمند بودجه و اعتبارات عمرانی در سال جاری، علاوه بر اتمام بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره و بر زمین مانده، در بخش خدماتی و نیروی انسانی نیز شاهد تحولات و موفقیت‌های مشهودی بوده و هستیم.

شورای اسلامی شهر با توجه به ظرفیت‌ها و توان مدیریتی شهرداری و نیز با در نظر گرفتن طرح‌ها و برنامه‌های تدوین شده برای سال آینده، بودجه پیشنهادی شهرداری را افزایش خواهد داد.

در پایان ضمن با قدردانی از همراهی و تلاش‌های ماه‌های اخیر اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت‌های این مجموعه از برنامه‌ها و سیاست‌های عمرانی، خدماتی شهرداری امیدواریم روند توسعه و پیشرفت جهرم در سال آینده شتاب بیشتری بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.