• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 6
2

تصادف؛ عامل اصلی اعزام آمبولانس‌های ۱۱۵ در جهرم است

  • کد خبر : 2168
  • 18 اردیبهشت 1401 - 5:42
تصادف؛ عامل اصلی اعزام آمبولانس‌های ۱۱۵ در جهرم است

بيشترين موارد فوتي در سال ۱۴۰۰ مربوط به محور جهرم به لار بوده است. اين محور به ازای هر ۶ تصادف یک فوتی بر جا گذاشته است. 🔰به گزارش اخبار جهرم، دکتر خوشرو رئیس اورژانس ۱۱۵ جهرم: در سال ۱۴۰۰ پرسنل اورژانس جهرم ۱۵۷۶۷ ماموریت در جاده و شهر و کوهستان انجام دادند که بیشترین […]

بيشترين موارد فوتي در سال ۱۴۰۰ مربوط به محور جهرم به لار بوده است. اين محور به ازای هر ۶ تصادف یک فوتی بر جا گذاشته است.

🔰به گزارش اخبار جهرم، دکتر خوشرو رئیس اورژانس ۱۱۵ جهرم:

در سال ۱۴۰۰ پرسنل اورژانس جهرم ۱۵۷۶۷ ماموریت در جاده و شهر و کوهستان انجام دادند که بیشترین ماموریت انجام شده به ترتیب مربوط به تصادف، آسیب غیرتصادفی، فشارهای عصبی، بیمارای قلبی و بیماری‌های تنفسی بوده است.

🔹در سال گذشته ۴۵ درصد تصادفات در شهر مربوط به برخورد موتور با ماشين بوده است، واژگونی موتور دومين علت تصادفات در شهر بوده كه ۲۱ درصد گزارش شده و بعد از آن برخورد ماشین با عابر كه ۸ درصد بوده است.

🔹بيشترين علت تصادفات جاده اي به ترتيب واژگونی ماشين (۳۲درصد) ۳۱۲مورد، واژگونی موتور (۲۶درصد) ۲۵۵ مورد و برخورد ماشین با موتور (۱۷درصد) ۱۶۶ مورد بوده است.

🔹۴۴ درصد تصادفات جاده‌ای مربوط به محور جهرم به شيراز بوده كه ۴۳۲ مورد تصادف گزارش شده است. بعد از آن به ترتيب محور هاي جهرم به لار (۱۲.۸ درصد) ۱۴۵مورد و جهرم به سیمکان (۹.۶ درصد) ۱۲۴مورد تصادف بوده است.

🔹بیشترین موارد فوتی نسبت به تعداد تصادف در جاده جهرم به لار بوده است، بطوری که در جاده جهرم به لار متاسفانه به ازای هر ۶ تصادف یک فوتی ولی در جاده جهرم به شیراز به ازای هر ۱۱ تصادف یک فوتی بوده است.

🔹ضربه به سر از علت اصلی فوتی‌های مربوط به تصادف موتور است، استفاده از کلاه ایمنی به طور چشمگير می‌تواند فوتی‌های مربوط به تصادفات موتور را كاهش دهد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.