• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
3

توضیح بهزیستی فارس در خصوص مرکز نگهداری معلولان جهرم / تکذیب ادعای سوزاندن مددخواهان مرکز مذکور توسط مددیاران و پرسنل

  • کد خبر : 3980
  • 10 تیر 1402 - 4:42
توضیح بهزیستی فارس در خصوص مرکز نگهداری معلولان جهرم / تکذیب ادعای سوزاندن مددخواهان مرکز مذکور توسط مددیاران و پرسنل

توضیح بهزیستی فارس در خصوص مرکز نگهداری معلولان جهرم / تکذیب ادعای سوزاندن مددخواهان مرکز مذکور توسط مددیاران و پرسنل به گزارش اخبار جهرم، اداره کل بهزیستی فارس در خصوص ادعای آزار معلولان در مرکزی نگهداری معلولان “فاطمه‌الزهرا”ی شهرستان جهرم، طی بیانیه‌ای توضیحاتی را ارائه داد. اداره کل بهزیستی فارس در واکنش به انتشار مطلبی از […]

توضیح بهزیستی فارس در خصوص مرکز نگهداری معلولان جهرم / تکذیب ادعای سوزاندن مددخواهان مرکز مذکور توسط مددیاران و پرسنل

به گزارش اخبار جهرم، اداره کل بهزیستی فارس در خصوص ادعای آزار معلولان در مرکزی نگهداری معلولان “فاطمه‌الزهرا”ی شهرستان جهرم، طی بیانیه‌ای توضیحاتی را ارائه داد.

اداره کل بهزیستی فارس در واکنش به انتشار مطلبی از سوی کمپین معلولان، در خصوص تخلفات “مرکز نگهداری معلولان فاطمه‌الزهرای شهرستان جهرم”، بیانیه‌ای صادر کرد و برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

در این بیانیه، اعلام شده است که بهزیستی بلافاصله پس از اطلاع پیرامون ادعای بدرفتاری با توانخواهان در مرکز یاد شده، در روز ۲۴ خرداد امسال، نسبت به بازدید از آن مرکز با حضور مسئولان بازرسی و کارشناس توانبخشی استان، اقدام کرده است.

بهزیستی در بیانیه خود با یادآوری اینکه طی گزارش تیم اعزامی، آثار سوزاندن روی بدن توانخواهان نگهداری شده در این مرکز، مشاهده نشده، اضافه کرده است که بررسی تصاویر یک‌ماهه قبل از تاریخ بازرسی دوربین مداربسته به بهزیستی شهرستان ابلاغ و اهمال در انجام وظایف محوله توسط یکی از مددیاران مرکز مسجل شده است.

بهزیستی فارس در توضیحات خود آورده است: پس از وصول گزارش بهزیستی شهرستان جهرم در ۲۹ خردادماه، کمیسیون فوق‌العاده ماده ۲۶ نظارت به ریاست مدیرکل بهزیستی فارس با دستوراتی شامل؛ صدور اخطار اول، اخراج مددیار خاطی و پیگرد قضایی، اخذ گواهی سوءپیشینه و سلامت روان پرسنل، اخراج مسئول فنی، بازدید میدانی توسط حوزه تخصصی و بازرسی و حراست ظرف ۱۰ روز تشکیل و این موارد مصوب شد.

در بیانیه یاد شده، ضمن تکذیب ادعای سوزاندن مددخواهان مرکز مذکور توسط مددیاران و پرسنل، آمده است: طی بازدید سرزده مدیرکل و بازرسی و حراست بهزیستی فارس با همراهی فرماندار شهرستان جهرم در روز ششم تیرماه، آرامش بر مرکز حاکم بوده است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.