• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 1355اخبار امروز : 5
14
پیام شهروندان

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4284
  • 21 شهریور 1402 - 6:19
تکریم همراهان(پیام شهروندان)

تکریم همراهان(پیام شهروندان) ۱⃣ چندین وقت می باشد که کوچه و خیابان های شهر در حال آسفالت است. ولی کوچه های خیابان فرهنگ دریغ از یک زیر کوبی یا یک تیغه زنی. کوچه ۱۸ فرهنگ واقعا نیاز به اصلاح دارد لطفا رسیدگی کنید. ۲⃣ بلوار مطهری قسمت ورودی محمد آباد مسئولین برای جلوگیری از تصادف […]

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

۱⃣ چندین وقت می باشد که کوچه و خیابان های شهر در حال آسفالت است. ولی کوچه های خیابان فرهنگ دریغ از یک زیر کوبی یا یک تیغه زنی. کوچه ۱۸ فرهنگ واقعا نیاز به اصلاح دارد لطفا رسیدگی کنید.

۲⃣ بلوار مطهری قسمت ورودی محمد آباد مسئولین برای جلوگیری از تصادف دور برگردان رو‌ بستند، بخاطر همین اهالی باید راه زیادی را بروند تا به دور برگردان بعدی برسند، که خیلی ها هم این مسیر رو خلاف می روند که بسیار خطرناک است.

۳⃣ خیابان خیام (بخوربخور)کوچه ۸ فرعی اول سمت راست شب ها خیلی تاریک است و هیچکدام از لامپ پایه ها سالم نیست.

۴⃣ وضعیت تاکسی های سطح شهر از نظر بهداشت خیلی ضعیف است. الان که کرایه زیاد شده یکم به مسافر احترام بگذارند. رانندگان محترم ماشین ها را تمیز کنند. واقعا بعضی از تاکسی ها آنقدر کثیف می باشد که چندش اور است!

۵⃣ کوچه ظفر ۶ شهرک انقلاب به علت پوسیدگی لوله آب و هدر رفتن شدید آب، مجبور به تعویض لوله شدیم. ولی آسفالت کوچه، ۷ ماه هست از بین رفته است و فقط اهالی کوچه خاک می خورند. لطفا به گوش مسئولین رسانده شود. ما سالیانه عوارض خانه رو پرداخت می کنیم ولی هیچگونه خدمات قابل قبولی به ما ارائه نمی‌شود.

۶⃣ به شهرداری بگویید که فکر خیابان ولی عصر (پیمانه) هم باشد. هفته ای ۴ تا ۵ تصادف می شود. حداقل می توانند این خیابان را به خاطر عبور و مرور زیاد روی بیمارستان پیمانیه بلوارکشی کنند.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.