• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
4

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4455
  • 08 مهر 1402 - 17:26
تکریم همراهان(پیام شهروندان)

تکریم همراهان(پیام شهروندان) ۱⃣ از شما مسئولین عزیز و بزرگوار خواهشمندم کارگاه های ضایعاتی رو سازماندهی کنید. در تمام خیابان های شهر شده کارگاه ضایعات. اینها بر حسب چه مبنایی فعالیت می کنند. مگر نباید بیرون شهر باشند. اگر همینطور پیش برود تعداد کارگاه های بدون پروانه و در مناطق مسکونی و نزدیک فلکه اسدزاده […]

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

۱⃣ از شما مسئولین عزیز و بزرگوار خواهشمندم کارگاه های ضایعاتی رو سازماندهی کنید. در تمام خیابان های شهر شده کارگاه ضایعات. اینها بر حسب چه مبنایی فعالیت می کنند. مگر نباید بیرون شهر باشند. اگر همینطور پیش برود تعداد کارگاه های بدون پروانه و در مناطق مسکونی و نزدیک فلکه اسدزاده و بلوار  رهبری از تعداد خانه ها بیشتر می شود.

۲⃣ بلوار رهبری و فلکه اسدزاده منبع موش شده است، چرا محیط زیست و فرمانداری  مدیریت نمی کنند. منازل مسکونی در این قسمت نیست، بهشون هم که تذکر می دهیم می گویند ما مجوز کار داریم کسی نمی تواند مانع کار ما بشود.
واقعا خواسته زیادی نیست. ما باید به چه کسی بگوییم. ما که نمی توانیم درگیر بشویم. موش تمام زندگیمون رو خورده است. چه ارگانی باید رسیدگی کند.

۳⃣ خانه ما بلوار رهبری کوچه ۲۶ هست موش صحرایی کلافمون کرده است.

۴⃣ لطفا یک گزارش تهیه کنید که چرا توی جهرم اگر کسی بخواد گواهینامه موتور بگیرد امکانش نیست و باید کلی وقت و هزینه کند و به شهرهای اطراف برود. چون توی جهرم گواهینامه موتور نمی دهند! واقعا زشته اینجور دردسر تراشیدن برای مردم.

۵⃣ به مسئولین شهر بگویید وقتی کمبود برق هست چرا اداره ها رو تا ساعت سه و نیم باز نگه می دارند که باعث هدر روی انرژی شود. و ما مردم در خانه هایمان باید تو اوج گرما از ظهر دچار قطعی برق شویم. خدا خیرتون ندهد خوب اداره های مناطق گرمسیری ساعتش رو در اوج گرما کمتر کنید تا زورش به سر مردم نیاید.  چقدر ظلم مردم می کنید. موندم مسئولین اصلا خانه هاشون برق می رود یا نشستن سر ساعت این منطقه به اون منطقه کلید برق شهر رو قطع می کنند.

۶⃣ خدا خیرتون بده یه کم به مسئولین نیروی انتظامی بگویید ساعتی کوتاه بچه هایمان را برای تفریح به پارک می بریم و بجای تفریح باید با دعواهای جوون ها رو ببینیم و خداگواهه نشد بچه هایمان را بدون ترس به پارک ببریم. پارک ها به مراکزی برای اراذل اوباش تبدیل شده است.

۷⃣ علی رغم آبرسانی به زمینهای تاکسیرانی فرهنگ شهر هنوز امکان گرفتن پروانه و ساخت و ساز وجود ندارد. تا کی ما باید انتظار بکشیم که بتوانیم سرپناهی بسازیم و از اجاره نشینی نجات پیدا کنیم.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.