• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
16

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4585
  • 22 مهر 1402 - 10:34
تکریم همراهان(پیام شهروندان)

تکریم همراهان(پیام شهروندان) ۱⃣ خیابان عصر عاشورا متاسفانه با سوختن لامپ‌ها و چراغ‌های بلوار بسیار تاریک شده است. بعضی رانندگان موتورسیکلت این خیابان را با پیست موتور سواری اشتباه می گیرند. چند بار درخواست دادیم که در قسمت مسکونی چند سرعت گیر نصب کنند تا رانندگان محترم کمی رعایت کنند، ولی گوش شنوایی نبود. الان […]

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

۱⃣ خیابان عصر عاشورا متاسفانه با سوختن لامپ‌ها و چراغ‌های بلوار بسیار تاریک شده است. بعضی رانندگان موتورسیکلت این خیابان را با پیست موتور سواری اشتباه می گیرند. چند بار درخواست دادیم که در قسمت مسکونی چند سرعت گیر نصب کنند تا رانندگان محترم کمی رعایت کنند، ولی گوش شنوایی نبود. الان هم که با تاریک شدن خیابان خطر رانندگان بی احتیاط بیشتر شده است.

۲⃣ کوچه شماره ۱۰ جانبازان فرعی شماره ۴ که توسط شهرداری محترم زیرسازی و زیرکوبی شده بود به علت اجرای شبکه گاز، دو ماه است که زیرسازی از بین رفته و سراسر کوچه را خاک‌نرم فراگرفته و به شدت اهالی کوچه خاک می‌خورند. از شهرداری محترم تقاضامندیم اگر آسفالت ندارند، لااقل وضعیت کوچه به حالت قبل برگردانند!

۳⃣ لزوم کاشت درختان سایه دار در جهرم، علاوه بر راحتی مردم در روزهای گرم ماشینها نیز از این گرما در امان خواهند بود که علاوه بر خسارت کمتر به رنگ ماشینها باعث می شود که دمای داخل ماشینهای پارک شده پایین تر بیاید و زمان استفاده از کولر ماشین کمتر بشود و مصرف بنزین به مقدار زیادی کاهش پیدا کند. بنابراین شاید هیچ شهری مثل جهرم نیازمند درختان بزرگ سایه دار نیست. نه درخت نارنج که اصلا سایه ندارد. و نه درختان مهاجم مثل کنوکارپوس که منابع آب را می خورند. ترجیحا درختان بومی مثل کنار یا پهن برگ مقاوم با دمای بالا، درخت توت نر هم بسیار خوب می باشد.

۴⃣ کوچه ۱۳ آزادگان سه روزه تحت تخریب و لوله کشی فاضلاب هست. کل کوچه بسته شده و تردد امکان پذیر نیست. چه کسی مجوز بستن راه ورود و خروج خانه مردم را می دهد ما هر روز ظهر که خسته از سرکار برمی گردیم دوساعت باید التماس کارگران بکنیم که مسیری رو برای ما باز کنند. اگر دقت داشته باشین این کوچه ساکنین زیادی دارد. همچین کاری باید شبانه روزی انجام بشود تا سریع جمع شود نه که یکساعت راه مردم رو ببندند.

۵⃣ در کوچه ۷۲ و ۷۴ بلوار رهبری تعداد سگ های ولگرد روز به روز در حال زیاد شدن هستند، لطفا مسئولین رسیدگی کنند.

۶⃣ لطفا از مسئولین مربوطه درخواست گردد
با توجه به رانندگی های پر مخاطره و حرکات نمایشی برخی شهروندان در سراشیبی پارک بالا(لاین برگشت) و تجمع حاشیه نشینی شهروندان در مسیر پیاده روی کنار خیابان، و به منظور کاهش آسیب های جانی و مالی سایر شهروندان لطفا نسبت به ایجاد دست انداز و یا سایر اقدامات ایمن سازی تا میدان پایین دست اقدامات مقتضی گردد. حتی در صورت امکان، از جانب پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروها و موتور سیکلت هایی که مبادرت به رانندگی مخاطره آمیز و حرکات نمایشی می نمایند، برخورد لازم و باز دارنده صورت پذیرد

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.