• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
2

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4911
  • 29 آبان 1402 - 4:34
تکریم همراهان(پیام شهروندان)

تکریم همراهان(پیام شهروندان) ۱⃣ از اداره برق تقاضا داریم پایه‌های برق که در وسط کوچه ۷ عبرت قرار دارد رو جابجا کنند. ۲⃣ ما ساکن حیدرآباد هستیم، چرا کوچه های حیدر آباد خاکی هست، در صورتی که روستای باب عرب و روستاهای اطراف کوچه هایش آسفالت شده است. ۳⃣ لطفا در مورد پزشکان متخصص که بعد […]

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

۱⃣ از اداره برق تقاضا داریم پایه‌های برق که در وسط کوچه ۷ عبرت قرار دارد رو جابجا کنند.

۲⃣ ما ساکن حیدرآباد هستیم، چرا کوچه های حیدر آباد خاکی هست، در صورتی که روستای باب عرب و روستاهای اطراف کوچه هایش آسفالت شده است.

۳⃣ لطفا در مورد پزشکان متخصص که بعد از عمل جراحی و ترخیص بیمار از بیمارستان مجدد هزینه چند میلیونی اخذ می‌کنند به بهانه اینکه ما تعرفه بیمه قبول نداریم هم به مسئولین علوم پزشکی تذکر دهید.

۴⃣ روستای حسین آباد قبله که فقط ۵ دقیقه با شهر فاصله دارد از نظر کوچه و جاده نه زیرکوبی درستی دارد و نه اسفالت شده است لطفا شهرداری برای اسفالت کوچه های این روستا نیز اقدام کند تا مردم برای رفت و آمد در آنجا در رنج و عذاب نباشند.

۵⃣ سایت نوبت دهی پزشکان مدتی خوب شده بود ولی ظاهرا دوباره اخذ نوبت سخت شده است بطوریکه مردم عادی نتوانند به راحتی نوبت بگیرند. لطفا علوم پزشکی پاسخگو باشد.

۶⃣ بنده از ساکنین مسکن مهر قطب آباد پشت پاسگاه هستم. مدت زیادی هست که  کوچه ما خاکی است و موقع بارندگی خیلی آب جمع می شود. شهرداری هم رفته ایم اما اقدام نمی کنند.

۷⃣ ما ساکن کوچه ۱۲ امام حسین هستیم
خانه ما داخل یکی از کوچه های فرعی هست که کاملا خاکی و نیاز به آسفالت دارد و بارها نامه نوشتیم و از شهرداری و شورا هم برای بازدید آمده‌اند، ولی اقدام به آسفالت نمی‌کنند.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.