• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
3

تکریم همراهان (پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4389
  • 31 شهریور 1402 - 14:33
تکریم همراهان (پیام شهروندان)

تکریم همراهان (پیام شهروندان) ۱⃣ متاسفانه بلوار پرستار که از خیابان‌های مهم و اصلی شهر بوده و در ایام نوروز تردد مسافران می‌باشد فاقد تابلو و پیاده رو و بلوار بدون گل و گیاه می‌باشد که نزدیک ۲۰ سال است بلوار اصلی خیابان به همین شکل نازیبا افتاده است لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید. […]

تکریم همراهان (پیام شهروندان)

۱⃣ متاسفانه بلوار پرستار که از خیابان‌های مهم و اصلی شهر بوده و در ایام نوروز تردد مسافران می‌باشد فاقد تابلو و پیاده رو و بلوار بدون گل و گیاه می‌باشد که نزدیک ۲۰ سال است بلوار اصلی خیابان به همین شکل نازیبا افتاده است لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید.

۲⃣ ای کاش صدا و سیمای جهرم بعد از ۳ سال از اچ دی شدن شبکه ها در کل کشور، توضیح می داد چرا شبکه ها در جهرم اچ دی نیستند و با کیفیت پایین دریافت می شوند؟ و چرا فرستنده چهارم در جهرم راه اندازی نمیشه ؟
چرا با توجه به نقش سرعت اینترنت در توسعه مشاغل دانش بنیان هیچ اقدامی برای اتصال جهرم به شبکه فیبرنوری و همچنین راه اندازی دکل فایو جی صورت نمی گیرد؟ الان جهرم در نقشه توسعه فیبرنوری کشور کجاست؟

۳⃣ انگار کل جهرم خلاصه شده است مثلا در یک قسمت و یک پارک مثل شهربازی، کاش پارک های دیگر جهرم نیز بروز و بازسازی بشود تا حجم شلوغی و ترافیک بروی یک قسمت شهر نیافتد. دوم اینکه شهرداری باید کل شهر را تقسیم بندی کند و تمام نقاط شهر رو با یک چشم نگاه کند الان خیلی از مناطق جهرم مانند کمربندی تا فلکه جهاد، هواشناسی، ولی عصر اصلا نگاهی نداشته و مشخص است که چه وضعیتی دارند. حداقل یه پارک شیک و مرتب و به روز برای این نقاط هم در نظر گرفته بشود، مثلا روبروی مسجد النبی که قرار شد تبدیل به پارک بشود هیچ اقدامی صورت نگرفت.

۴⃣ شهریه دانشگاه آزاد جهرم به شدت سرسام آور شده و در قبال شهریه سرسام آور هیچ گونه امکانات خاصی برای دانشجویان فراهم نمی‌کنند.

۵⃣ پارک بالا (پارک کوهسار) یک آب سردکن درستی ندارد مردم باید از تشنگی اب گرم تانکی بخورند!

۶⃣ چند وقت پیش قسمتی از بلوار رهبری آسفالت کردند که باعث شده تمام سرعت گیرها مخصوصا سر تقاطع ها با آسفالت پوشانده شده که باعث شده است دیگر وسایل نقلیه سرعت خود را کم نکنند و با سرعت عبور می کنند که باعث خطر و تصادف می شود. از شهرداری محترم تقاضا دارم که این مشکل را حل کنند.

۷⃣ کوچه ۸۰  بلوار رهبری تا پل هوایی کوچه ها خاکی می باشد. این قسمت ورودی شهر هست واقا نمای بدی دارد. چندین بار قول آسفالت دادند ولی اقدامی صورت نگرفته است فقط زیر کوبی کردند.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.