• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
18

تکریم همراهان (پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4833
  • 17 آبان 1402 - 17:20
تکریم همراهان (پیام شهروندان)

تکریم همراهان (پیام شهروندان) ۱⃣در مورد مدارس، با این اوضاع اقتصادی فقط کیف و کفش و لباس بچه ها نیست، بلکه هزینه‌ی مدرسه به اسم تاکسیرانی و کمک به مدرسه از اولیا اخذ می شود و آموزش و پرورش هم رسیدگی نمی کند. ۲⃣ خیابان فرهنگ شهر کوچه امام رضا ۱۳ بخاطر مجتمع پارس عبور […]

تکریم همراهان (پیام شهروندان)

۱⃣در مورد مدارس، با این اوضاع اقتصادی فقط کیف و کفش و لباس بچه ها نیست، بلکه هزینه‌ی مدرسه به اسم تاکسیرانی و کمک به مدرسه از اولیا اخذ می شود و آموزش و پرورش هم رسیدگی نمی کند.

۲⃣ خیابان فرهنگ شهر کوچه امام رضا ۱۳ بخاطر مجتمع پارس عبور و مرور زیاد می باشد و روشنایی و آسفالت ندارد.

۳⃣ انتهای کوچه ۳۲ بلوار امام خمینی چند سالی است که شهرداری کنده کاری و رها کرده است. تا کنون سه دوره شورا عوض شده اما هیچ کدام‌شون رسیدگی نکردند. روشندلی در این کوچه زندگی می‌کند که بخاطر چاله‌های زیاد این کوچه دائم زمین می‌خورد.

۴⃣ هیچ کس پاسخگوی قیمت‌های افتضاح لیمو نیست، ما اهل سیمکان هستیم، لیمو هیچ دردی از باغدار بیچاره درمان نمی کند و در باغ در حال خشک شدن است. قیمت بقدری پایین است که فقط مزد کارکرد را تامین می کند.

۵⃣ در پارک فلکه چمران هنگامی که خانواده ها نشسته و استراحت می کنند و کودکان در محوطه در حال بازی کردن هستند، متاسفانه موتورسواران وارد محوطه پارک می شوند، و باعث سلب آرامش و ترس کودکان‌مان هستند، خواهشمندیم از نیروی انتظامی که اجازه ورود موتورسیکلت به محوطه پارک چمران را ندهند.

۶⃣ لطفاً به گوش مسئولان شهرداری برسانید محله آجری (ولیعصر) هیچکدام از کوچه ها تابلو ندارد و برای آدرس دادن مشکل داریم. ۵ کوچه بیشتر نیست و واقعا اینقدر برای مسئولین هزینه بر هست که رسیدگی نمیکنند؟! کوچه ها پر از گود و چاله می باشد و نیاز به آسفالت دارد و لطف کنند همانطور که برای محله های دیگر سطل زباله گذاشتند، برای این محله هم بگذارند. واقعاً به این محله اصلا رسیدگی نمی شود و از نظر امکانات ساده و اولیه بسیار ضعیف هست.

۷⃣ در مورد حقوق دبیران حق التدریس هم صحبت کنید، با این همه زحمت و تلاش و با این همه افزایش شهریه دانش آموزان ولی هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند، نظارتی هم این موضوع نیست.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.