• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
3

تکریم همراهان (پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4972
  • 10 آذر 1402 - 16:35
تکریم همراهان (پیام شهروندان)

تکریم همراهان (پیام شهروندان) ۱⃣ گلایه ای دارم از مسئولین علوم پزشکی جهرم که چرا بر روند کار پزشکان نظارتی صورت نمی گیرد. چرا برخی از پزشکان بیمار را به کالای پزشکی ها می فرستند که وسیله مورد نیاز عمل را تهیه کنند. مگر بیمارستان های دولتی وسیله عمل ندارند؟ چرا برخی دیگر از پزشکان […]

تکریم همراهان (پیام شهروندان)

۱⃣ گلایه ای دارم از مسئولین علوم پزشکی جهرم که چرا بر روند کار پزشکان نظارتی صورت نمی گیرد. چرا برخی از پزشکان بیمار را به کالای پزشکی ها می فرستند که وسیله مورد نیاز عمل را تهیه کنند. مگر بیمارستان های دولتی وسیله عمل ندارند؟ چرا برخی دیگر از پزشکان با همین تخصص این عمل را انجام نمی دهند که بیمار را برای تهیه وسایل الزام کنند؟ حتی به بیمار هم می گویند که کالای پزشکی چیزی را به شما تحويل نمی دهند خودشان آن را به بیمارستان می آورند. مگر بین پزشک و کالای پزشکی تبانی در کار است؟ ما مریض هستیم و تحمل هزینه‌های گزاف پزشکان را نداریم. خواهش می کنم حرف ما را به مسئولان علوم پزشکی جهرم برسانید.

۲⃣ صدای ما کارگران را به گوش مسئولین برسانید. کارها دست اتباع خارجی افتاده و ما هم در کشور خودموچان بیکاریم.

۳⃣ لطفاً نظارتی روی اتباع خارجی این شهر داشته باشید. تعدادشان از خودمان بیشتر شده! هر کجای شهر می رویم حضور دارند، در صف نونوایی ها که تعدادشون سر به فلک کشیده است. یارانه گندم از جیب من و شمای ایرانی می دهند،  بعد اتباع خارجی نان را به قیمت ما خریداری می کنند. همه باغدارها کارگرهاشون افغانی هستمد. مغازه دارها شاکردهای اتباع خارجی دارند. املاکی ها خانه ها را با قیمت بالاتری به اتباع خارجی اجاره می دهند.

۴⃣ لطفاً فکری به حال پایه های برق و بازگشایی انتهای خیابان عصر عاشورا مسیر منتهی به بیمارستان پیمانه بکنید و این مسیر پر خطر را باز گشایی نمایید.

۵⃣ جنگل زیبای چاه تیز جهرم را در یابید؛ وقتی که از شهر جهرم بطرف لارستان می‌رویم بعد از ۳۵ کیلو متری به زیبا ترین جنگل جنوب فارس می‌رسیم. این جنگل که از درختان کهنسال دو هزار سال و شاید بیشتر تشکیل شده شامل درختان بنه، الوک، ارجن، ول و سایر درختان جنگلی که وقت نزدیک شدن به آن چشمان هر بیننده ای را محو تماشای خود می‌کند. البته وصفی که عرض کردم مال سالها پیش یعنی ۲۰ سال قبل بود ولی امروزه با تخریب های مداوم جهت درست کردن پمپ بنزین و جهت درست کردن اردوگاه تفريحی آموزش و پرورش و درست کردن خانه های اهالي در وسط جنگل که قبلا حتی یک دیوار نیم متری جهت اغل وجود نداشت. در هر صورت شواهد نشان می‌دهد دستانی در کار است که تتمه این جنگل که سرمایه ملی است را از بین ببرند. دلمان خوش بود که جاده ای جهرم را از بن بست بیرون می‌آورد ولی جهرم که از بن بست بیرون نیاورد هیچ باعث گردید تا طبیعت این شهر هم نابود شود. جاده که چه عرض شود جاده مرگ، این پل هوایی آخر حیدر آباد هم باعث شده حتی یک ماشین هم وارد شهر جهرم نشود تا مسافرین بدانند شهر جهرم چگونه جایی است. در پایان می‌پرسیم آیا مسئولی هست که این جنگل رو به موت برای رضای خدا دوباره احیا کند تا دعای خیر مردم بدرقه راه آخرتش شود.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.