• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 1303اخبار امروز : 2
35
مهندس شعبانی در اولین جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام در شهرستان:

جهرم در هفته آینده میزبان شهید گمنام خواهد بود

  • کد خبر : 3020
  • 27 آذر 1401 - 16:31
جهرم در هفته آینده میزبان شهید گمنام خواهد بود

با حضور پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده بار ديگر عطر شهيد و شهادت در شهرمان طنين‌انداز شده است و اين توفيق نصيب مردم شهيدپرور استان پهناور فارس و شهرستان جهرم شده كه ميزبان شاهدان بصير باشد.

جهرم در هفته آینده میزبان شهید گمنام خواهد بود

مهندس شعبانی در اولین جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام در شهرستان اظهار داشت: ميزباني از شهدا ظرفيتي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است كه بايد از آن استفاده كرد.

وي افزود: با حضور پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده بار ديگر عطر شهيد و شهادت در شهرمان طنين‌انداز شده است و اين توفيق نصيب مردم شهيدپرور استان پهناور فارس و شهرستان جهرم شده كه ميزبان شاهدان بصير باشد.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان جهرم با بیان اینکه استان فارس از روز شنبه ۲۷ آذرماه میزبان ۷ شهید والامقام گمنام است، بیان داشت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، شهرستان جهرم در هفته آینده ۲ روز میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

شعبانی گفت: برنامه ریزی برای برگزاری مراسم استقبال و تشییع مردمی از شهید گمنام، آیین وداع با پیکر شهید، حضور در بزرگداشت دومین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه جهرم و یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جهرم در حال انجام است که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر ۱۱۱ شهید هشت سال سال دفاع مقدس صبح پنجشنبه (۱۷ آبان ۱۴۰۱) در میان استقبال مردم آبادان و خرمشهر، از طریق آبراه اروندرود وارد کشور شد. بر این اساس پیکر پاک این شهیدان به تازگی توسط کمیته مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.