• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
79
حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام جمعه جهرم در خطبه دوم نمازجمعه امروز جهرم:

حضور آدم‌های خوب بی‌عرضه آفت و یکی از عوامل به وجود آمدن شرایط موجود است

  • کد خبر : 3184
  • 09 دی 1401 - 17:49
حضور آدم‌های خوب بی‌عرضه آفت و یکی از عوامل به وجود آمدن شرایط موجود است

بابت بارش رحمت الهی، از خدواند متعال خواستار توفیق شکرگزاری نعمت‌هایش و تداوم آن هستیم.

حضور آدم‌های خوب بی‌عرضه آفت و یکی از عوامل به وجود آمدن شرایط موجود است

به گزارش اخبار جهرم، حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام جمعه جهرم در خطبه دوم نمازجمعه امروز جهرم:

بابت بارش رحمت الهی، از خدواند متعال خواستار توفیق شکرگزاری نعمت‌هایش و تداوم آن هستیم.

از تمامی خواهران و برادران ولایت‌مدار که با حضور پرشور خود در محافل مختلف و به خصوص گردهمایی بزرگ  بانوان فاطمی نسبت به حفظ شعائر اسلامی همت والای خود را نشان دادند از صمیم قلب سپاسگزاری کرده و همچنین از حضور کم نظیر مردم دارالمومنین در تشییع و گرامیداشت پیکر شهید گمنام که چند روزی مهمان این دیار بود تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امروز سالگرد حماسه ۹ دی ماه است، مردم شهرستان جهرم را پیشتاز این حضور تاریخی دانست که یک روز زودتر وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب نشان دادند و تاکید می‌کنم که هر روز، روز بصیرت است.

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داريم، شهیدی که برکات شهادتش برای دنیای اسلام و مقاومت کمتر از زندگیش نبود و باید قدردان این نعمت بوده و زمینه ترویج مکتب سلیمانی به خصوص در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها فراهم گردد چرا که این اسطوره ویژگی هایی منحصربه‌فردی دارد که می تواند الگویی برای همگی باشد.

دایره خودی‌های حاج قاسم بسیار وسیع بود و اجازه نمی‌داد تحت عناوین مختلفی چون شل حجابی و غیره، کسی بیرون از این دایره‌ قرار گیرد. وی با رشادت از ناموس مردم در برابر تجاوز داعش دفاع کرد و اگر کسی به‌شعار زن زندگی آزادی اعتقاد دارد باید به زندگی حاج قاسم نگاهی افکند که نجات بخش زنان قومیت‌های مختلف در هجوم دشمنان قسم خورده  بود.

جذابیت در حد اعلی و دافعه در حد َضرورت از ویژگی بارز شهید سلیمانی است که تلاش می کرد تا فریب خوردگان و نادمان به دامان مردم و انقلاب برگردند.

خاطره‌ای روایت شده از آن شهید بزرگوار داریم که طی آن عده‌ای در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام خواستار عدم حضور بانوان کم حجاب شده بودند و ایشان پاسخ داده بود مگر شما ایشان را دعوت کردید؟ اجازه دهید با حضورشان لطف سیدالشهدا زمینه بخش دگرگونی در زندگی آنها گردیده و اسباب هدایتشان فراهم گردد و لذا  اکنون باید قدردان این شخصیت بزرگ بوده و مرام و مسلک وی الگوی همگی ما قرار گیرد.

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا  کرده اند و مسئولین باید نسبت به شنیدن اعتراضات توجه کنند.

در این مراجع تقلید با رییس مجلس، مراجع گرامی نسبت به شرایط موجود انتقاد داشته و گلایه‌های خود را مطرح و حتی عنوان نمودند که از مدت‌ها پیش انتقادات و اعتراضات خود به شرایط موجود را عنوان داشته اما صداوسیما ظاهرا بنا به مصلحت از انتشار و فراگیرشدن این انتقادات خودداری کرده است.

مراجع گرامی حضور آدم های خوب بی عرضه را آفت و یکی از عوامل به وجود آمدن شرایط حاضر دانستند.

به رئیس جمهور توصیه می‌نمایم که گرچه به نیت و تلاش وی برای سامان دادن امور شکی نیست اما برای سرانجام رساندن این مهم نیاز است که در هر سمتی اعم از وزیر و استاندار و غیره افراد متخصص و صاحب تجربه و کاردان زمام امور را به دست گیرند تا با کمک همگی و عنایت خداوند متعال بر مشکلات فائق آمده و مردم عزيزمان از دغدغه‌های پیش رو رهایی یابند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.