• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 1380اخبار امروز : 1
4

حفاری کن و رها کن …

  • کد خبر : 5129
  • 05 اردیبهشت 1403 - 7:37
حفاری کن و رها کن …

حفاری کن و رها کن / نگاهی به حفاری‌‌های فیبر نوری در سطح شهر جهرم   به گزارش اخبار جهرم، چندین ماه از آغاز پروژه پر حاشیه فیبر نوری در شهر جهرم می‌گذرد. پروژه‌ای که با وجود مقایسه آن با قرارداد ترکمنچای در فضای مجازی و درخواست‌های فراوان، شهرداری و شورای شهر جهرم جلوی هرگونه […]

حفاری کن و رها کن / نگاهی به حفاری‌‌های فیبر نوری در سطح شهر جهرم

 

به گزارش اخبار جهرم، چندین ماه از آغاز پروژه پر حاشیه فیبر نوری در شهر جهرم می‌گذرد. پروژه‌ای که با وجود مقایسه آن با قرارداد ترکمنچای در فضای مجازی و درخواست‌های فراوان، شهرداری و شورای شهر جهرم جلوی هرگونه شفاف سازی را سد کردند و با تکیه زدن اوسط به عنوان شهردار جهرم، که زمان انعقاد قرارداد رئیس شورای شهر و از حامیان این قرارداد بود، همان وعده‌‌های توخالی شفافیت نیز فراموش شد.

 

اما این روزها شهروندان از عدم ترمیم به موقع حفاری‌ها و آسیب به زیرساخت‌های شهری علی الخصوص لوله‌های انتقال آب توسط پیمانکار ناراضی هستند.

 

بنا بر شنیده‌ها در قرارداد پروژه فیبر نوری بنا بوده است شرکت پیمانکاری حداکثر بعد از ۴۸ساعت روی تجهیزات را بپوشاند؛ اما آسفالت این حفاری‌ها گاهی بیش از یکماه هم طول کشیده است و هم‌اکنون هم شاهد هستیم که نقطه نقطه جهرم حفاری شده و همانگونه نیز رها شده است و به خاطر برخی حمایت‌ها، شهرداری نیز باید پیگیری نکرده که این کار انجام شود.

 

همچنین در نقاطی به زیرساخت‌ها شهری مانند لوله‌های انتقال آب آسیب زده شده که اداره آب می‌گوید باید پیمانکار فیبر نوری انجام دهد و ترمیم را برعهده نمی‌گیرد و گاهی روزها شاهد هدررفتن آب می‌شود.

 

نکته دیگر استفاده از اتباع بیگانه غیرمجاز است که هیچ برخوردی با این پیمانکار صورت نمی‌گیرد. اگر یکی از کشاورزان جهرمی از نیروی اتباع استفاده کند با شدیدترین برخوردها مواجه می‌شود ولی شاهدیم در مرکز شهر جهرم و به صورت علنی از این نیروها استفاده می‌شود ولی هیچگونه برخوردی با این پیمانکار صورت نمی‌گیرد و هر روز شاهد استفاده از نیروی کار اتباع هستیم. آیا حاشیه‌ی امنی برای این پیمانکار وجود دارد؟!

 

⁉️این‌ها موضوعاتی است که جای سوال در افکار عمومی دارد؟! آیا شاهد ترمیم آسفالت معابری که حفاری شده خواهیم بود؟!

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.