• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 1356اخبار امروز : 0
5

حمایت وزارت علوم از پروژه های عمرانی دانشگاه دولتی جهرم

  • کد خبر : 4569
  • 21 مهر 1402 - 9:54
حمایت وزارت علوم از پروژه های عمرانی دانشگاه دولتی جهرم

حمایت وزارت علوم از پروژه های عمرانی دانشگاه دولتی جهرم به گزارش اخبار جهرم، دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با اساتید، باوران علمی و دانشجویان دانشگاه دولتی جهرم اظهار داشت: خواسته و تقاضای دانشگاهیان را در راستای رفع مشکلات آنان منتقل می کنم. وی، پیوست شغلی را برای توسعه و […]

حمایت وزارت علوم از پروژه های عمرانی دانشگاه دولتی جهرم

به گزارش اخبار جهرم، دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با اساتید، باوران علمی و دانشجویان دانشگاه دولتی جهرم اظهار داشت: خواسته و تقاضای دانشگاهیان را در راستای رفع مشکلات آنان منتقل می کنم.

وی، پیوست شغلی را برای توسعه و اضافه کردن رشته به دانشگاه را امری ضروری عنوان کرد و گفت: از این پس توسعه دانشگاه ها با شرط پیوست اشتغال انجام خواهد شد تا نگرانی بابت شغل دانشجویان وجود نداشته باشد.

مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: معیشت اعضای و یاوران علمی دانشگاه ها در دستور کار وزارتخانه است و هفته گذشته توافقاتی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور داشتیم و امیدواریم هر چه سریعتر از شرمندگی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها خارج شویم.

وزیر علوم با بیان اینکه از پروژه های عمرانی دانشگاه دولتی در توان حمایت خواهیم‌ کرد، تاکید داشت: دانشگاه دولتی جهرم ساخت خوابگاه خواهران را پیگیری و وزارتخانه هم حمایت خواهد کرد البته از ظرفیت خیران باید استفاده شود.

🔸در این نشست تعدادی از اساتید و دانشجویان به دیدگاه های خود پرداختند و دغدغه‌ها، نیازها و مشکلات موجود در این دانشگاه را مطرح و خواستار حل و رفع آنان شدند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.