• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
21

درخواست معاون غذا و دارو جهرم از مردم؛ شیر خشک در منازل انبار نکنید تا بتوانیم توزیع عادلانه ای در سطح شهر برقرار کنیم

  • کد خبر : 4760
  • 09 آبان 1402 - 9:41
درخواست معاون غذا و دارو جهرم از مردم؛ شیر خشک در منازل انبار نکنید تا بتوانیم توزیع عادلانه ای در سطح شهر برقرار کنیم

درخواست معاون غذا و دارو جهرم از مردم؛ شیر خشک در منازل انبار نکنید تا بتوانیم توزیع عادلانه ای در سطح شهر برقرار کنیم مشکلی در تامین شیر خشک وجود ندارد؛ لطفا به اندازه مصرف روزانه، شیر خشک تهیه کنید معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي جهرم گفت: در حال حاضر میانگین تعداد شیر […]

درخواست معاون غذا و دارو جهرم از مردم؛ شیر خشک در منازل انبار نکنید تا بتوانیم توزیع عادلانه ای در سطح شهر برقرار کنیم

مشکلی در تامین شیر خشک وجود ندارد؛ لطفا به اندازه مصرف روزانه، شیر خشک تهیه کنید

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي جهرم گفت: در حال حاضر میانگین تعداد شیر خشک توزیع شده در شهرستان جهرم تفاوت محسوسی با ماه های گذشته نداشته است. از دلایلی که احساس می شود که شیر خشک کم است، خرید بیش از حد نیاز خانواده ها و انبار کردن آن در منزل است. بنده به دلیل اهمیت موضوع شخصا به صورت روزانه پیگیر افزایش سهمیه جهرم هستم و حتی در ده روز گذشته به صورت حضوری با کارشناسان مربوطه در سازمان غذا و دارو در تهران پیگیری این موضوع بوده و هستم؛ لذا از مردم عزیز و گرانقدر شهرستان خواهشندم به اندازه نیاز شیرخوار خود شیرخشک تهیه فرمایند و از انباشت ان در منازل خود به دلیل نگرانی خودداری نمایند تا بتوانیم توزیع عادلانه ای در سطح شهر برقرار کنیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشکلی در توزيع شيرخشك در شهرستان وجود ندارد. شیر خشک بصورت ماهانه، از شركت های دارویی تامين و به اندازه کافی در داروخانه ها توزیع می شود.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام سازمان غذا و دارو در حال حاضر با توجه به تامین این فرآورده از مسیر تولید داخل و واردات، نیاز بازار مرتفع شده است و مشکلی از لحاظ تامین شیرخشک در کشور وجود ندارد.

دکتر زبردست اذعان داشت: بر اساس آمار مواليد در شهرستان جهرم و ثبت آن در سامانه های موجود، با هماهنگی وزارتخانه به اندازه کافی سهميه شير خشك به جهرم اختصاص پيدا كرده است.

وی تاکید کرد: براي جلوگيری از سوء استفاده احتمالي و توزيع عادلانه شيرخشك در بين مصرف كننده هاي واقعی، تنها با ارائه کد ملی شیرخوار به داروخانه ها می‌توانيد شير خشك خريداری كنید.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.