• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
3

در سند آمایش سرزمینی متاسفانه نسبت به جهرم کم لطفی شده و بخش کشاورزی این شهرستان را جزء محور توسعه معرفی نکرده‌اند

  • کد خبر : 2033
  • 31 فروردین 1401 - 5:18
در سند آمایش سرزمینی متاسفانه نسبت به جهرم کم لطفی شده و بخش کشاورزی این شهرستان را جزء محور توسعه معرفی نکرده‌اند

به گزارش اخبار جهرم، حجت الاسلام محمدحسن مدبر امام جمعه جهرم: 🔸سیستم نظارت از جمله مواردی است که نیاز به توجه جدی و مداوم دارد چرا که نباید اجازه داد با وجود مشکلاتی چون تحریم ها، عده‌ای سودجو و دلال تلاش و زحمات نظام را برای خدمت به مردم خدشه دار کنند و باید شهر ما […]

به گزارش اخبار جهرم، حجت الاسلام محمدحسن مدبر امام جمعه جهرم:

🔸سیستم نظارت از جمله مواردی است که نیاز به توجه جدی و مداوم دارد چرا که نباید اجازه داد با وجود مشکلاتی چون تحریم ها، عده‌ای سودجو و دلال تلاش و زحمات نظام را برای خدمت به مردم خدشه دار کنند و باید شهر ما در این خصوص الگو شود.

🔹مقام معظم رهبری صراحتا فرمودند «با شعار سال تشریفاتی برخورد نکنید»، این مطالبه مردم نیز هست بنابراین فرمایش ایشان راهنما و جهتی است برای سمت و سو دادن به تمامی امور که باید این مهم در نظر گرفته شود.

🔸مقوله دانش بنیان بودن بخش  کشاورزی یعنی چند برابر شدن ارزش افزوده در این حوزه، بنابراین با اتخاذ تدابیری باید کاری کرد که زحمات کشاورز به هدر نرود، مرکز رشد و فناوری شهرستان فرصت بسیار خوبی در این زمینه است لذا در اولین جلسه هماهنگی کرده و از ظرفیت این مجموعه استفاده شود.

🔹از جمله دیگر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و متخصصان شهرستان و همچنین کشاورزان موفقی است که باید دیده شوند، مشکلات‌شان حل و از نظرات و تجربیات آنها استفاده شود چرا که توسعه کشاورزی اشتغال در شهرستان را در پی دارد.

🔸اداره جهت کشاورزی درجهرم بسیار مهم است چرا که ارتزاق بیش از نیمی از مردم به واسطه بخش کشاورزی است و لذا میزان درایت و نوع مدیریت بسیار مهم بوده و بر معیشت و دیگر جنبه های اقتصادی و اجتماعی تاثیر می گذارد.

🔹در سند آمایش سرزمینی متاسفانه نسبت به جهرم کم لطفی شده و بخش کشاورزی این شهرستان را جزء محور توسعه معرفی نکرده‌اند، این  در حالی است که جهرم  یکی از قطب‌های کشاورزی بوده و این نقطه ضعفی است که باید برطرف شود و البته مسئولین به دنبال اصلاح این سند هستند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.