• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 1302اخبار امروز : 1
15

دعوت رییس جدید دادگستری جهرم از مردم برای مشارکت در جشن گلریزان؛ اقدام خیری که شادی را به محکومان مالی آبرومند هدیه می‌دهد

  • کد خبر : 1997
  • 29 فروردین 1401 - 5:08
دعوت رییس جدید دادگستری جهرم از مردم برای مشارکت در جشن گلریزان؛ اقدام خیری که شادی را به محکومان مالی آبرومند هدیه می‌دهد

به گزارش اخبار جهرم، قاضی محسن رستگار رییس جدید دادگستری شهرستان جهرم در اولین نشست اعضای انجمن حمایت از زندانیان با اصحاب رسانه: 🔹رسانه ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و امیدواریم با کمک رسانه های شهرستان، فصل جدیدی در اجرای عدالت را رقم بزنیم. 🔹یکی از وظایف رسانه ها مطالبه گری است و […]

به گزارش اخبار جهرم، قاضی محسن رستگار رییس جدید دادگستری شهرستان جهرم در اولین نشست اعضای انجمن حمایت از زندانیان با اصحاب رسانه:

🔹رسانه ها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و امیدواریم با کمک رسانه های شهرستان، فصل جدیدی در اجرای عدالت را رقم بزنیم.

🔹یکی از وظایف رسانه ها مطالبه گری است و مطالبه گری به حق و به جا اهمیت دارد و مسولین را به حرکت و کار وا می دارد البته مطالبه گری با تخریب بسیار متفاوت است.

🔹هم اکنون حدود ۳۰ زندانی بدهکاران مالی در جهرم در زندان‌ به سر می برند.

🔹خشکسالی، نوسانات اقتصادی، بیماری کرونا و عوامل اجتماعی در بدهکاری این افراد نقش دارد.

🔹در این راستا به عنوان متولی امر که با افراد بدهکار دربند زندان سروکار داریم از همه خیرین تشکر می‌کنم و هم اکنون نیز حدود ۳۰ نفر چشم انتظار دستان سخاوتمند شما عزیزان هستند.

🔹ماه رمضان، ماه رحمت الهی است و همه ائمه و بزرگان دین و قرآن، به انفاق، گذشت و بخشش توصیه به همنوعان داشته‌اند ما هم از طلبکاران تقاضا داریم برای فرآیند آزادسازی، این بزرگواران با گذشت از بخشی از حق و حقوقشان به این افراد کمک کنند و در بازگشت مال آنان نیز تسریع می‌شود.

🔹شهروندان می‌توانند مشارکت‌های خود را به شماره حساب و کارت زیر به نام انجمن حمایت از زندانیان جهرم واریز و در این کار نیک‌ و پسندیده سهیم شوند.

حساب بانک ملت:
۶۶۸۹۷۱۴۴۲۵
شماره کارت ملت:
۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.