• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل اخبار 1447اخبار امروز : 1
4

دفتر بنیاد خیرین نخبه پرور فارس در جهرم راه‌اندازی خواهد شد

  • کد خبر : 5332
  • 20 اردیبهشت 1403 - 11:35
دفتر بنیاد خیرین نخبه پرور فارس در جهرم راه‌اندازی خواهد شد

دفتر بنیاد خیرین نخبه پرور فارس در جهرم راه‌اندازی خواهد شد   به گزارش اخبار جهرم، دکتر حبیب شریف مدیرعامل بنیاد خیرین نخبه پرور فارس   ساختن نیروهای توانمند برای آینده کشور مستلزم شناسایی و پرورش و توانمندسازی صاحبان استعدادهای برتر از بین فرزندان این مرز و بوم و نهایتاً سپردن هدایت سکان کشور به […]

دفتر بنیاد خیرین نخبه پرور فارس در جهرم راه‌اندازی خواهد شد

 

به گزارش اخبار جهرم، دکتر حبیب شریف مدیرعامل بنیاد خیرین نخبه پرور فارس

 

ساختن نیروهای توانمند برای آینده کشور مستلزم شناسایی و پرورش و توانمندسازی صاحبان استعدادهای برتر از بین فرزندان این مرز و بوم و نهایتاً سپردن هدایت سکان کشور به دست آنها است.

 

به همین منظور در سال ۱۳۹۵ در استان فارس شاهد یک حرکت زیبا. میمون و مبارک بودیم و آن ایجاد یک سازمان مردم نهاد به نام مجمع خیران نخبه پرور فارس.

 

این سازمان مردم نهاد توسط جمعی از عاشقان جوانان این کشور و با همیاری و همکاری خیران نیک اندیش راه اندازی و تاکنون شاهد افتخاراتی است که گوشه‌ای از‌ آن را خدمت شما عزیزان بیان می‌کنم.

 

۱. شناسایی و هدایت حداقل هزار دانش آموز و دانشجو و توانمندسازی آنها در حوزه هوش و استعداد که دارند. همچنین دانش آموزان در سراسر استان و در مقطع تحصیلی ابتدایی در حوزه‌های هوش‌های هشتگانه ریاضی تجربی، فضایی، کلامی هنری، دینی، اجتماعی و ورزشی شناسایی و سپس طی مراحلی هدایت آنها آغاز می‌گردد.

 

۲. به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، دانشمندان، مشاهیر، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان جوانان، همه ساله جوایز و بورس‌های تحصیلی به نام افراد حقیقی و حقوقی خوشنام و دارای سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف تعریف و اعلام می‌ گردد. این جوایز به صاحبان استعدادهای برتر که دارای فعالیت‌های ویژه و اثرگذار در زمینه جایزه تعریف شده باشد، اهدا می‌گردد. تاکنون ۵۵ جایزه در این رابطه در این مجمع تعریف شده است و در سایه آنها بورسیه‌های تحصیلی دانشجویی و دانش آموزی اهدا می‌گردد.

 

۳. یکی از مشکلات کشور عدم جذب فارغ التحصیلان دوره‌های دکترای تخصصی است. به همین منظور و در راستای استفاده از پتانسیل این عزیزان در جهت حل مشکلات جامعه و ایجاد فرصت یک ساله جهت جذب آنها، دوره‌های پسا دکتری با حقوقی در حدود ۱۳ میلیون تومان، تلاش می‌شود که شغل مناسب و پایداری برای آنها ایجاد گردد. تاکنون حداقل ۱۱۱ دوره پسادکتری توسط این مجمع ایجاد شده است.

 

۴. حمایت از راه‌اندازی دفاتر نمایندگی مجمع در شهرستان‌ها که هم اکنون مدیرعامل در شهر خنج در حال افتتاح دفتر نمایندگی مجمع در خنج می‌باشد. همچنین فارس متولی ایجاد این سازمان مردم نهاد در کل کشور شده است و تاکنون ۱۴ استان از وجود چنین سازمان مردم نهادی بهره‌مند گردیده‌ است.

 

ان‌شاالله با کمک خیران نیک اندیش و واقفین بزرگواربتوانیم جوانان و نوجوانان بیشتری به قطار مجمع خیران نخبه پرور فارس سوار نماییم.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.