• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 1359اخبار امروز : 3
15

راه اندازی بیمارستان قطب‌آباد در اولویت است

  • کد خبر : 4016
  • 20 تیر 1402 - 18:08
راه اندازی بیمارستان قطب‌آباد در اولویت است

راه اندازی بیمارستان قطب‌آباد در اولویت است به گزارش اخبار جهرم، با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر رحمانیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم و معاونین وی، مهندس بامداد بخشدار کردیان، شهردار و اعضای شورای شهر قطب‌آباد و مسئولین بخش کردیان، مسائل حوزه بهداشت […]

راه اندازی بیمارستان قطب‌آباد در اولویت است

به گزارش اخبار جهرم، با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر رحمانیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم و معاونین وی، مهندس بامداد بخشدار کردیان، شهردار و اعضای شورای شهر قطب‌آباد و مسئولین بخش کردیان، مسائل حوزه بهداشت و درمان بخش کردیان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر رضایی در این جلسه راه‌اندازی بیمارستان قطب‌آباد را در اولویت دانست و گفت که با توجه آماده بودن تجهیزات مرکز، مسیر دسترسی در اسرع وقت انجام گیرد تا استقرار تجهیزات و دستگاه‌ها صورت پذیرد. همچنین پس از استقرار تجهیزات در مورد بکارگیری نیروی انسانی جهت اشتغال جلسات و پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت.

در این جلسه مقرر شد مرکز شهید آزمون با هماهنگی و مدیریت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تحت عنوان مرکز تجمیعی پزشکی خانواده در ساعات صبح و عصر ارائه خدمت نماید و خدمات و مراقبت‌های بهداشتی جهت جمعیت تحت پوشش پزشکان شهری که حدود ۷۰۰۰ نفر می‌باشد در این مرکز مستقر گردد و سایر خدمات درمانی به مرکز ده تختخوابی جدید منتقل شود.

همچنین شورا و شهرداری و معتمدین برنامه‌ریزی جهت تشکیل جلسه و پیگیری آسفالت جاده دسترسی را در اسرع وقت انجام دهند تا تکلیف جاده ارتباطی مشخص گردد و شهرداری مشکل دسترسی مردم به مرکز را مرتفع سازد.

به محض شروع جاده کشی تجهیزات در مرکز مستقر خواهد شد و فاز اول مرکز که اورژانس آن می‌باشد راه اندازی خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.