• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
15

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان: دانشگاه علوم پزشکی جهرم بعد از شیراز دومین جایگاه را در حوزه بهداشت و درمان دارد

  • کد خبر : 2564
  • 05 تیر 1401 - 7:06
رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان: دانشگاه علوم پزشکی جهرم بعد از شیراز دومین جایگاه را در حوزه بهداشت و درمان دارد

به گزارش اخبار جهرم، بر اساس گفته‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم، دارای ظرفیت‌های خوب در حوزه بهداشت و درمان است و می‌توان اذعان داشت این دانشگاه بعد از شیراز، دومین جایگاه را به خود اختصاص می‌دهد. 🔰دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه علوم […]

به گزارش اخبار جهرم، بر اساس گفته‌های رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم، دارای ظرفیت‌های خوب در حوزه بهداشت و درمان است و می‌توان اذعان داشت این دانشگاه بعد از شیراز، دومین جایگاه را به خود اختصاص می‌دهد.

🔰دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشکده علوم پزشکی لارستان:

هر دو شهرستان دارای قرابت‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی هستند که با همکاری و مساعدت یکدیگر، می‌توان زمینه‌های تحول را در هر دو دانشگاه و دانشکده ایجاد کرد. نکته با اهمیت دیگر که از دیرباز وجه مشترک هر دو شهرستان بوده، وجود و حضور بزرگ خاندان آیت الهی است.

با اشاره به اهمیت منابع و نیروهای انسانی، یکی از مواردی که مورد توجه وزارتخانه بوده و هست حفظ و ماندگاری پزشکان متخصصین و فوق تخصص است. با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان های لار و جهرم در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد می‌توان شرایط را به سمتی سوق داد که بتوانیم ماندگاری نیروی‌های متخصص را رقم زنیم. قطعا تعاملات دو سویه زمینه‌ساز این اتفاق خواهد بود.

افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی شهید الشهداء(ع) و مرکز درمان ناباروری حکیم سلمان جهرمی، در مجموعه بیمارستانی خیرین سلامت برادران خواجه‌پور، تحول بزرگی در حوزه درمانی شهرستان جهرم بود. تعاملات هر دو دانشگاه و دانشکده قطعا می‌تواند جهرم و لارستان را در مسیر توریسم درمانی برده و بدون شک چشم‌اندازی روشن در این زمینه شکل خواهد گرفت.

یکی از بازوان محکم دانشگاه علوم پزشکی جهرم حضور خیرین سلامت است که اغلب پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان، با نام خیرین ارزشمند مزین شده است که قدردان این عزیزان هستیم.

🔰دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان:

مفتخریم که میهمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم هستیم. این دانشگاه دارای ظرفیت های خوب در حوزه بهداشت و درمان است و می‌توان گفت که بعد از شیراز دومین جایگاه را به خود اختصاص می‌دهد.

قطعا با همکاری هر دو دانشگاه و دانشکده می‌توان پیشرفت‌های خوبی در بهداشت و درمان و همین طور حوزه آموزش و پژوهش در منطقه بدست آورد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.