• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 3
7

ساماندهی معتادان از اولویت‌های مهم عرصه مبارزه با موادمخدر

  • کد خبر : 1207
  • 20 دی 1400 - 9:14
ساماندهی معتادان از اولویت‌های مهم عرصه مبارزه با موادمخدر

به گزارش اخبار جهرم، نسرین زارعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم: 🔹ساماندهی معتادان از اولویت‌های مهم در امر مبارزه با موادمخدر است و باتوجه به سیاست های کلی کشور تلاش براین است که سامان‌دهی به صورت کامل انجام شود. 🔹در فرآیند […]

به گزارش اخبار جهرم، نسرین زارعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم:

🔹ساماندهی معتادان از اولویت‌های مهم در امر مبارزه با موادمخدر است و باتوجه به سیاست های کلی کشور تلاش براین است که سامان‌دهی به صورت کامل انجام شود.

🔹در فرآیند درمان معتادین متجاهر، توجه به ارائه آموزش های مهارتی در مراکز درمانی برای تسهیل در جامعه پذیری بهبودیافتگان اعتیاد، لازم و ضروری است.

🔹دولت به تنهایی قادر به ساماندهی و بهبود معتادان نیست و رویکرد اجتماعی در این حوزه بسیار مهم است؛ لذا باید از خیرین در این خصوص کمک خواست ورود کنند و زمینه را باید برای فعالیت آنان فراهم نمود.

🔹بر اساس ابلاغ ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستور ویژه استاندار فارس طرح ساماندهی معتادان متجاهر از ابتدای دی ماه به صورت ویژه در حال اجرا است که باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با برنامه و هدف‌های مشخص شده، پای کار باشند.

🔹برای اولین بار با تمهیدات انجام شده ساماندهی معتادان در تمامی شهرستان‌های استان با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها از جمله بهزیستی و شهرداری ها با نظارت فرمانداری‌ها انجام خواهد گرفت که وظایف هر یک از اعضا ابلاغ خواهد شد.

🔹از دانشگاه علوم پزشکی درخواست می کنیم تا تمهیدات لازم برای بازدید اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر از مرکز DIC فراهم کند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.