• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 1333اخبار امروز : 7
6

شهروندان جهرمی در جمع ‌آوری متکدیان، شهرداری را یاری کنند

  • کد خبر : 645
  • 12 آبان 1399 - 8:51
شهروندان جهرمی در جمع ‌آوری متکدیان، شهرداری را یاری کنند

رحمانیان گفت: از شهروندان می خواهیم برای جمع آوری افراد متکدی از سطح شهر به کمک شهرداری ‌آمده و به هیچ عنوان به آن‌ها کمک نکنند و در صورتی که برای‌شان مشکل‌ساز شدند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.   «سعید رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار جهرم، گفت: متاسفانه مدتی است که تعداد متکدیان در […]

رحمانیان گفت: از شهروندان می خواهیم برای جمع آوری افراد متکدی از سطح شهر به کمک شهرداری ‌آمده و به هیچ عنوان به آن‌ها کمک نکنند و در صورتی که برای‌شان مشکل‌ساز شدند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

«سعید رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار جهرم، گفت: متاسفانه مدتی است که تعداد متکدیان در شهر جهرم به ویژه در اطراف امامزاده‌ها و آرامستان‌ها زیاد شده است.

 

معاون خدمات شهری شهردار جهرم افزود: سال گذشته شهرداری جهرم اقدام به شناسایی و جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر کرد ولی اینکار با مخالفت و اعتراض عده‌ای همراه بود.

 

به گفته وی متکدی‌‌های معلول مستقیما زیر نظر بهزیستی هستند و آن‌هایی که سالم هستند در وضعیت معمولی مانند سایر شهروندان زندگی می‌کنند و هیچ کدام بی بضاعت و یا حتی نیازمند به پوشش بهزیستی هم نیستند.

 

رحمانیان ادامه داد: این افراد به ظاهر نیازمند با جریحه‌دار کردن احساسات افراد داغ‌دار در مراسم خاکسپاری و ختم از آن‌ها طلب پول و کالا می‌کنند که در بسیاری موارد به دعوا و درگیری ختم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما برای جمع آوری این افراد نیاز به کمک همشهریان داریم که به هیچ عنوان به آن‌ها کمک نکنند و در صورتی که برای‌شان مشکل‌ساز شدند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

معاون خدمات شهری شهردار جهرم تصریح کرد: درخواستی که از شهروندان داریم عدم کمک مالی به متکدیان در سطح شهر است چرا که آنها افراد نیازمند نیستند و این عمل باعث می‌شود که هر روز بر تعداد آنها افزوده شود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.