• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 1337اخبار امروز : 4
4

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند/ یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد

  • کد خبر : 1477
  • 19 بهمن 1400 - 7:18
شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند/ یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد

فرماندهی، ریاست عقیدتی سیاسی و هیات رئیسه مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا به همراه ریاست بنیاد شهید با ۳خانواده شهید و جانباز به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار کردند. 🔰سرهنگ لطفی فرماندهی مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا: 🔹شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند. دیدار با […]

فرماندهی، ریاست عقیدتی سیاسی و هیات رئیسه مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا به همراه ریاست بنیاد شهید با ۳خانواده شهید و جانباز به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار کردند.
🔰سرهنگ لطفی فرماندهی مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا:
🔹شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند. دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است و شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.
🔹امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
🔹تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
🔹شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد.
🔹شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
🔹ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است و ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
🔹خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند و خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.
🔹امید است که بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم و امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.
🔸در این دیدار از خانواده شهید والامقام محمد اسدی، شهید والامقام شهرام صالح و جانباز ۷۰ درصد محمد حجت با اهدای لوح یادبود تجلیل و قدردانی شد.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.