• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
42

قطعه اول راه آهن جهرم با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است

  • کد خبر : 3059
  • 29 آذر 1401 - 16:36
قطعه اول راه آهن جهرم با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است

جلسه بررسی روند و مسائل و مشکلات پروژه راه آهن جهرم با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم، دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس و مهندس خطیبی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد.

قطعه اول راه آهن جهرم با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است

به گزارش اخبار جهرم، جلسه بررسی روند و مسائل و مشکلات پروژه راه آهن جهرم با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم، دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس و مهندس خطیبی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم

خوشبختانه شاهد اجرای راه‌آهن جهرم هستیم. پروژه‌ای که آرزوی چندین ساله مردم شهرستان است و برای توسعه و پیشرفت شهرستان کار بزرگی است.

راه ‌آهن به هر منطقه‌ای که وارد شود توسعه روزافزون را به آن منطقه وارد خواهد کرد. هم‌چنین امروزه مطمئن شیوه حمل و نقل، حمل و نقل ریلی است.

نقش دکتر رضایی در این پروژه نقش ویژه‌ای است. باید هم قدردان ایشان باشیم و هم به ایشان خداقوت بگوییم. قطعا این پروژه ذکر خیری در آینده برای ایشان خواهد بود و ماندگار است.

دکتر رضایی، نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

حضور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مدبر امام جمعه محترم در بازدید از این پروژه قوت قلبی برای مسئولین، پیمانکاران و نیروهای شاغل در این پروژه است و قطعا انگیزه برای تسریع در اجرای این پروژه را بیشتر خواهد کرد.

می‌دانم که پیمانکاران روزهایی سختی را تحمل می کنند و معتقدم پیمانکاران سرمایه هایی برای کشور هستند و نباید به آنان آسیب وارد شود و در شرایط سخت هم بایستی از آنان مواظبت کرد تا زحمت هایی که سال‌های کشیدند تا به یک پیمانکار رتبه یک تبدیل شود از بین نرود.

منابع مورد نیاز ۴ کریدور اصلی کشور از جمله محور شیراز به خفر به جهرم به بوشهر، در قالب فروش نفت تامین می‌شود.

این اتفاق موجب سرعت بخشی به پروژه ها از جمله پروژه راه آهن بوشهر، شیراز و جهرم می‌شود.

هم‌اکنون پنج اکیپ فنی در حال انجام پروژه هستند. به زودی منابع جدیدی برای راه آهن جهرم تزریق می‌شود و با افزایش تجهیزات و ماشین آلات این پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

عملیات اجرایی قطعه دوم این پروژه از خفر به سمت شیراز نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است قطعه اول راه‌آهن جهرم به طول سی کیلومتر با حضور پنج اکیپ فنی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در حال انجام است. همزمان دو قطعه از شیراز به سمت جهرم نیز در حوزه راه شیراز و کوار نیز در حال انجام می‌باشد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.