• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
3

لزوم اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری سالك توسط دستگاه‌های ذیربط

  • کد خبر : 1828
  • 26 اسفند 1400 - 8:30
لزوم اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری سالك توسط دستگاه‌های ذیربط

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان فرمانداری ویژه شهرستان جهرم: جلوگیری از شیوع بیماری سالک نیاز به انجام اقدامات ویژه دارد. شهرستان جهرم ازجمله شهرستان‌هایی است که بیماری سالک بیشتر در آن مشاهده می‌شود، بنابراین لازم است اقدامات پیشگیرانه ویژه‌ای در این خصوص صورت پذیرد. دقت ویژه در تقویت بهداشت محیط‌های عمومی و سکونت‌گاه‌ها در […]

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان فرمانداری ویژه شهرستان جهرم:

جلوگیری از شیوع بیماری سالک نیاز به انجام اقدامات ویژه دارد. شهرستان جهرم ازجمله شهرستان‌هایی است که بیماری سالک بیشتر در آن مشاهده می‌شود، بنابراین لازم است اقدامات پیشگیرانه ویژه‌ای در این خصوص صورت پذیرد.

دقت ویژه در تقویت بهداشت محیط‌های عمومی و سکونت‌گاه‌ها در شهرستان بسیار ضروری است. برنامه‌ریزی‌های موثر در زمینه جمع‌آوری به موقع زباله‌ها، نخاله‌های ساختمانی، مرتفع نمودن مشکلات ساختمان‌های متروکه قابل تخریب، جونده‌کشی و غیره از اقداماتی است که بایستی صورت گیرد.

شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و دهیاران شهرستان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی زمینه عملیاتی شدن تصمیمات اتخاذ شده، به ویژه در امر جونده‌کشی به فوریت مهیا نمایند.

شهرداران، بخشداران و دهیاران را موظفند تا در راستای حفظ ارتقا سطح سلامت و بهداشت عمومی و بطور خاص در حل مشکل بیماری سالک اهتمام داشته باشند و تلاش نمایند براساس تکالیف قانونی و دستور العمل‌ها و آیین‌نامه‌ها به شرح وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم مکلف است تا بر اجرای حسن اجرای تصمیمات، نظارت نماید.

از عموم مردم شریف شهرستان جهرم تقاضا دارم تا در کنار این اقدامات، متولیان امر را در حفظ و تقویت این حوزه اثرگذار در فضای اجتماعی شهرستان، به عنوان یک رسالت اجتماعی نقش آفرینی موثر داشته و در ارتقا کمی و کیفی شاخص سلامت، آنان را همراهی نمایند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.