• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
4

لزوم توجه ویژه خیرین به حوزه ورزش شهرستان جهرم

  • کد خبر : 4944
  • 03 آذر 1402 - 18:13
لزوم توجه ویژه خیرین به حوزه ورزش شهرستان جهرم

لزوم توجه ویژه خیرین به حوزه ورزش شهرستان جهرم به گزارش اخبار جهرم، ورزش نقش موثری بر سلامتی جامعه دارد و باید به صورتی ویژه مورد توجه قرار گیرد. همه باید جهت توسعه و ترویج این فرهنگ و همگانی شدن آن در جامعه تلاش کنیم. توسعه و کمال یک جامعه در ابعاد مختلف نیازمند پرورش […]

لزوم توجه ویژه خیرین به حوزه ورزش شهرستان جهرم

به گزارش اخبار جهرم، ورزش نقش موثری بر سلامتی جامعه دارد و باید به صورتی ویژه مورد توجه قرار گیرد. همه باید جهت توسعه و ترویج این فرهنگ و همگانی شدن آن در جامعه تلاش کنیم. توسعه و کمال یک جامعه در ابعاد مختلف نیازمند پرورش جوانان سالم است لذا باید همه در این حوزه ورود کنیم تا بتوانیم ظرفیت‌های موجود را شناسایی کنیم.

ورزش به عنوان یک مقوله فرابخشی نیازمند نگاه جدی خیرین است بویژه اینکه با توجه به افزایش سرانه فضای ورزشی در شهرستان جهرم، نیازمند ارتقای سطح ورزش و تیم‌های ورزشی شهرستان هستیم تا به همان میزان از بروز آسیب‌های اجتماعی که امروزه گریبانگیر جوانان شده است، جلوگیری کنیم.

حضور تیم‌های جهرم در مسابقات ملی و استانی و ورزشکاران جهرمی در عرصه‌های بین‌المللی باعث شده تا حضور خیرین ورزش‌یار جهرمی پررنگ شود و باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شود.

قطعا افراد زیادی هستند که در رشته‌های گوناگون ورزشی در شهرها و روستاهای شهرستان به امر ورزش اهتمام دارند که برآوردن نیاز این میزان علاقمند به ورزش، مشارکت خیرین و حامیان مالی را می‌طلبد.

امیدواریم که با همفکری و همدلی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانی که در بین خیرین و حامیان مالی این شهرستان وجود دارد، روزهای خوبی در انتظار ورزش و جوانان جهرمی بوده و به کاهش آمار بروز آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان کمک شود.

تشکيل انجمن­‌های حمایت و خیریه ورزشی، فعال کردن کمیته­‌هایی برای جذب مشارکت خیرین ورزشیار، ایجاد کمپین‌های حمایت و خیریه ورزشی، ایجاد صندوق‌های حمایت و خیریه در ورزش، تشکيل هیئت ‌امنای بنيادهای حمایتی با حضور شخصيت‏های مختلف برای ورزش از جمله عوامل جذب خيّرین خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.