• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 1389اخبار امروز : 0
4

لزوم پاکسازی معتادان متجاهر از سطح شهر

  • کد خبر : 1616
  • 03 اسفند 1400 - 5:32
لزوم پاکسازی معتادان متجاهر از سطح شهر

به گزارش اخبار جهرم، نسرین زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم: 🔹اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است که موجبات تهدیدات و آسیب های دیگری را در جامعه فراهم می کند. 🔹این معضل هم مانند بسیاری از آسیب‌های […]

به گزارش اخبار جهرم، نسرین زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم:
🔹اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است که موجبات تهدیدات و آسیب های دیگری را در جامعه فراهم می کند.
🔹این معضل هم مانند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی،  شاید به طور کامل ریشه کن نشود، اما با تدبیر و تلاش میتوان آن را کنترل و کاهش داد.
🔹از اهداف طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر گسترش فرهنگ پیشگیری،  ارتقا و افزایش امنیت عمومی، سلامت و رفاه اجتماعی  کاهش دغدغه های افکار عمومی و افزایش رضایت مندی آحاد جامعه و جلوگیری از شیوع اعتیاد می باشد. این امر مهم در گرو همراهی وهمکاری دستگاه‌های ذیربط در چار چوب قانون است.
🔹هیچ ارگانی به تنهایی قادر به مهار و اقدام اثربخش و ماندگار در حوزه کنترل وکاهش آسیب‌ها به ویژه اعتیاد و معضل معتادین متجاهر نیست و برای کسب نتیجه مطلوب در کنترل این معضل وپاکسازی چهره شهر از این ناهنجاری، همکاری و همراهی مسئولانه و جدی همه دستگاه‌های ذیربط را می‌طلبد.
🔹ساماندهی معتادان متجاهر صرفاً با اقدامات فیزیکی و انتقال از نقطه‌ای به مکان دیگر قابل حل نیست، ساماندهی این دسته از معتادان که تأثیر منفی در چهره عمومی شهر هم دارند، نیازمند به میدان آمدن همه دستگاه‌های متولی است.
در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع مطروحه،  بر تسریع اجرای جدی طرح فوق در شهرستان توسط دستگاه‌های ذیربط در چارچوب وظایف سازمانی، تاکید کردند.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.