• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
4

مجهز ترین مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج جنوب کشور در مسجد امام حسین (ع) جهرم افتتاح شد

  • کد خبر : 1568
  • 28 بهمن 1400 - 5:44
مجهز ترین مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج جنوب کشور در مسجد امام حسین (ع) جهرم افتتاح شد

در آیینی که با حضور، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، شفیعیان فرماندار ویژه جهرم، رنجبر معاون فرهنگی سپاه فجر، رئیس ورزش و جوانان، رئیس بنیاد مسکن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم در مسجد امام حسین (ع) افتتاح و به […]

در آیینی که با حضور، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، شفیعیان فرماندار ویژه جهرم، رنجبر معاون فرهنگی سپاه فجر، رئیس ورزش و جوانان، رئیس بنیاد مسکن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم در مسجد امام حسین (ع) افتتاح و به طور رسمی آغاز به کار کرد.

سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر در استان فارس در سخنانی با اشاره به اینکه مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در بعد فرهنگی متفاوت از مکان های دیگر و اثرگذار تر بوده که می تواند به عنوان یک الگو معرفی شود، عنوان کرد: این مسجد از کف، فعالیت هنری خود را شروع کرده و اکنون در کشور به عنوان یک مکان فرهنگی اثرگذار مطرح است.

بوعلی ادامه داد: بچه های این مسجد با تلاش و باور خود محصولاتی را ارائه کردند که فراتر از کشور نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم هر کس امروز در جهت نشر فرهنگ دینی و انقلابی تلاش دارد ما به عنوان سپاه وظیفه داریم به او کمک کنیم، تصریح کرد: سپاه فلسفه وجودی اش ترویج دین است و امروز هر کس در هر جا در راستای تحقق این هدف حرکت می‌کند تکلیف داریم از او حمایت کنیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه برای تحقق این امر لازم نیست فعالیت ها در چهارچوب سپاه باشد، گفت: چتر سپاه باید فراگیر باشد و همه را تحت پوشش قرار دهد و ما وظیفه و تکلیف داریم کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه امکانات نباید متمرکز در مرکز باشد تا بر حسب اتفاق کسی خودش را نشان دهد، تاکید کرد: حوزه کار باید فراگیر شود و حتی به روستاها برود.

بوعلی در پایان اظهار کرد: تاکید داریم اگر بچه های این مسجد و دیگر مساجد توانمندباشند و نقش آفرین باشند از آنها درآمد نمی‌خواهیم و کمک می کنیم.

رنجبر معاون فرهنگی سپاه فجر استان فارس نیز گفت: در نمایشگاه پایگاه های «اسوه» استان فارس، ظرفیت های مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم در حوزه هنر و رسانه ارزیابی و با شناخت سازمان بسیج از این مسجد، بستر برای ایجاد مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در آن مهیا شد.

وی با اشاره به اخذ مجوز مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری در مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: بخش اعظم اقلام فنی برای تجهیز این مرکز دریافت شده و بخش دیگر نیز تا پایان سال تحویل می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.