• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
11

مراسم نمادین جشن عاطفه ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «آینده‌ساز باشیم» در جهرم برگزار شد

  • کد خبر : 4488
  • 11 مهر 1402 - 17:10
مراسم نمادین جشن عاطفه ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «آینده‌ساز باشیم» در جهرم برگزار شد

مراسم نمادین جشن عاطفه ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «آینده‌ساز باشیم» در جهرم برگزار شد به گزارش اخبار جهرم، مراسم نمادین جشن عاطفه.ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «آینده‌ساز باشیم» در مجتمع غیردولتی فرهیختگان جهرم برگزار شد. در برنامه شور عاطفه‌ها، کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان […]

مراسم نمادین جشن عاطفه ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «آینده‌ساز باشیم» در جهرم برگزار شد

به گزارش اخبار جهرم، مراسم نمادین جشن عاطفه.ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «آینده‌ساز باشیم» در مجتمع غیردولتی فرهیختگان جهرم برگزار شد.

در برنامه شور عاطفه‌ها، کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت جمع‌آوری می‌شود و با اولویت کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت هر مدرسه اجرایی می‌گردد.

در این برنامه که با حضور ابوالفضل عرفانیان رئیس کمیته امداد، معاونین این نهاد و همچنین یوسف بخشی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش وکارشناسان این اداره برگزارگردید، ریاست کمیته امداد ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش، اساتید و دانش آموزان شهرستان جهرم و همچنین مدیریت و اساتید مدرسه فرهیختگان و خیرین خیریه فرهیختگان جهرم به خاطر برگزاری این برنامه نمادین، اهمیت مدارس همدل و همکاری متقابل در طول سال تحصیلی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مورد تاکید قرار داد.

وی هم‌چنین از کلیه مدارس همدل در سطح شهرستان بخصوص خیریه فرهیختگان جهرم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تامین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌ و پرورش طراحی و اجرا شده است که به ‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت کمیته امداد، از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.

در «مدارس همدل» تفاهم گردیده است افراد تحت حمایت کمیته امداد بصورت کاملا رایگان در مدارس ثبت نام شوند که درسال گذشته چند مدرسه غیردولتی در شهرستان پیشگام بوده‌اند که از مؤسسین این مدارس تقدیر به عمل می‌آید.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.