• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
28

مشکلات عرضه محصولات کشاورزی جهرم با حضور سرپرست سازمان تعاون روستایی کشور به بازار بررسی شد

  • کد خبر : 4560
  • 21 مهر 1402 - 9:44
مشکلات عرضه محصولات کشاورزی جهرم با حضور سرپرست سازمان تعاون روستایی کشور به بازار بررسی شد

مشکلات عرضه محصولات کشاورزی جهرم با حضور سرپرست سازمان تعاون روستایی کشور به بازار بررسی شد به گزارش اخبار جهرم، معاون وزیر جهاد و سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور و مشاور معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی برای بازدید از چند طرح و باغ به شهرستان‌ جهرم سفر کردند. شعبانی، فرماندار ویژه جهرم در […]

مشکلات عرضه محصولات کشاورزی جهرم با حضور سرپرست سازمان تعاون روستایی کشور به بازار بررسی شد

به گزارش اخبار جهرم، معاون وزیر جهاد و سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور و مشاور معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی برای بازدید از چند طرح و باغ به شهرستان‌ جهرم سفر کردند.

شعبانی، فرماندار ویژه جهرم در حاشیه این بازدید ها با بیان اینکه شهرستان جهرم سابقه درخشانی در حوزه کشاورزی دارد و یکی از قطب های تولید مرکبات، خرما و لیمو در سطح استان و کشور است، اظهار داشت: تعاونی روستایی به رسالت خود در راستای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان عمل کند.

وی با اشاره به اینکه در برخی محصولات کشاورزی، کشاورزان دچار ضرر و زیاد می شود، افزود: در حمایت از تولیدات بخش کشاورزی و محصولات زراعی و باغی، تعاون روستایی اقدام به خرید توافقی محصولات کند تا به کشاورزان آسیبی وارد نشود.

بازدید از شرکت فرآوری مرکبات گلدشت، بازدید از صنایع بسته بندی و فرآوری خرما تکرم، بازدید از باغات مبتلا به زوال مرکبات و سرخرطومی نخیلات، بازدید از سرخانه و بسته بندی میوه میثاق و از باغ کشت بافتی نخیلات از برنامه های سفر سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور به جهرم بود.

همچنین در این سفر علاوه بر بیان ظرفیت‌های موجود در صنایع تبدیلی فرآوری محصولات مرکبات و نخیلات در جهرم، مسائل و مشکلات در حوزه صادرات و عرضه این محصولات به بازار نیز مطرح و بررسی شد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.