• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
4

موانع دسترسی مردم به جنگل و کوه و منابع طبیعی در جهرم برداشته شود

  • کد خبر : 1518
  • 23 بهمن 1400 - 7:31

به گزارش اخبار جهرم، حجت الاسلام و المسلمین مدبر:  یک اقدام بسیار شایسته و قابل تقدیر در دولت آقای رئیسی شروع شده و آن آزادسازی سواحل دریاهاست.  حالا که نهضت آزاد‌سازی منابع ملی و انفال شروع شده تمنای بنده این است که شما مردم عزیز، دوستداران طبیعت و مسئولین دلسوز شهر ما نیز مقداری به […]

به گزارش اخبار جهرم، حجت الاسلام و المسلمین مدبر:
 یک اقدام بسیار شایسته و قابل تقدیر در دولت آقای رئیسی شروع شده و آن آزادسازی سواحل دریاهاست.
 حالا که نهضت آزاد‌سازی منابع ملی و انفال شروع شده تمنای بنده این است که شما مردم عزیز، دوستداران طبیعت و مسئولین دلسوز شهر ما نیز مقداری به فکر منافع ملی و انفال باشید.
نعمتهایی خدا برای بندگانش آفریده و در اختیار حکومت اسلامی برای استفاده از بنده ها قرار داده است، اگر موانعی وجود دارد برای استفاده از این منابع آنها را بردارید. معنا ندارد که خداوند متعال به ما جنگل و کوه داده و مردم عزیز دل‌شان می‌خواهد بروند در دل طبیعت، دامنه کوه و در جنگل اما گاهی اوقات هر جا می روند به بن بست می‌خورند.
حداقل اگر می‌گیرید راهی برای مردم بگذارید که در کوهی که در دامانش بزرگ شده‌اند و سایه‌اش یک عمر بر سرشان بوده، ارتباط‌شان با این کوه قطع نشود.
الان مردم واقعا گلایه دارند، گاهی از اوقات باید کیلومترها بروند تا راهی برای رسیدن به این کوه پیدا کنند، آیا کوه واقع حریم ندارد؟
 همانطور که دریا حریم دارد کوه حریم دارد، جنگل حریم دارد. خدای متعال به شما جنگل بسیار خوبی به نام چاتیز داده است، معنا ندارد وضعیت به گونه‌ای باشد که مردم نتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
بنابراین این را جزو مطالبات قرار دهید و خواهش می کنم سمن‌هایی که خودشان می‌گویند دوستدار طبیعت هستند این را به صورت مطالبه از مسئولین بخواهند،  از منابع طبیعی، از دادستان محترم و از مسئولین دیگر که بالاخره مسئولیتی دارند می‌خواهیم که حالا که این نهضت شروع شده مردم ما نیز بهره‌مند شوند و این موانع که بر سر راه استفاده از مردم از منابع خدادادی و طبیعی و ملی ایجاد شده برداشته شود قبل از آنکه به سرنوشت رودخانه ها دچار شود.
در شهرمان چه بر سر رودخانه‌ها آمد؟بسیاری از رودخانه‌ها اشغال، تنگ و حتی بعضا محو شده است.
قبل از آنکه خداوند سیلی بفرستد و این رودخانه‌ها خانه‌های‌شان را پس بگیرند و خسارت زیادی بزنند به خودمان بیاییم و انشالله این مشکل نیز حل شود.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.